Specializace formou online kurzů

Digisemestr je navržen tak, aby ti poskytl ucelený přehled o všem důležitém v digitálním marketingu na ploše 13 intenzivních výukových dnů. Ale máme řešení i pro ty, kteří se chtějí zdokonalit ve specializovaných oblastech digitálu – nově totiž nabídneme rozšíření výuky formou online kurzů.

Jak to probíhá?

V půlce semestru budeš mít možnost vybrat si specializaci, která tě nejvíce láká. Přihlášení do specializace je sice dobrovolné, ale bez úspěšného dokončení některé z nich nezískáš certifikát o úspěšném absolutoriu Digisemestru. Přece jen, správný markeťák musí jít trochu do hloubky.

V každé specializaci na tebe bude čekat několik výukových videí, které jsme vytvořili speciálně pro Digisemestr. Současně získáš další materiály ke studiu a bude ti přidělen semestrální projekt spojený s danou specializací. K dispozici budeš mít mentora, který ti pomůže s řešením úkolu i s tvým vlastním semestrálním projektem.

Specializace rozšiřuje výuku o několik hodin samostatné práce a studia. Nečekej, že se po absolvování staneš expertem na dané téma. Ale rozhodně ti umožníme proniknout do tématu hlouběji, než dovoluje výhradně přednáškový formát. A na pracovním trhu tyto znalosti uplatníš zcela určitě.

Na jaké specializace se tedy můžeš těšit?

  • Marketing v e-commerce
  • SaaS / Start-upy / Growth
  • Analytika a jak se správně rozhodovat na základě dat
  • Kreativita a branding
  • Expanze na zahraniční trhy
  • Marketing pro neziskové organizace
  • Marketing pro lokální business

Marketing v e-commerce

Ideální pro provozovatele e-shopů nebo potenciální marketéry pro e-shopy. V tomto segmentu máš k dispozici tisíce možností, přístupů a umění prioritizovat je naprosto klíčové. V rámci této specializace se zaměříme na ty nejdůležitější prvky marketingu pro e-shopy, detailně prozkoumáme problematiku péče o zákazníky a mnoho dalšího.

SaaS / Start-upy / Growth

Svět startupů je mimořádně populární. Orientace na produkt ale často opomene to nejdůležitější – správný marketing. Často v týmu zkrátka chybí šikovný marketér, který dokáže s minimem nebo spíše žádným marketingovým rozpočtem dostat dobrou myšlenku startupu mezi lidi. Jak vytvořit prvotní buzz a jak dále růst zákaznickou bázi se dozvíte v této specializaci.

Analytika a jak se správně rozhodovat na základě dat

Pokud ti v žilách koluje analytická krev, tohle je specializace přesně pro tebe. Mnoho firem svá marketingová rozhodnutí staví čistě na základě dat a v takovém případě je potřeba jim náležitě rozumnět. Specializace začne u důkladné znalosti vnitřností Google Analytics a dále tě seznámí se základy business analytiky.

Kreativita a branding

Pokud spíše fandíš výborné kreativě, tahle specializace je pro tebe. V ní prozkoumáš, jak vznikají skutečně hodnotné značky a osvojíš si principy kreativní práce.

Expanze do zahraničí

V této specializaci si osvojíš základní postupy při expanzi e-shopu či jakéhokoli businessu na zahraniční trhy. Naučíš se zhodnotit, který trh je pro expanzi nejvhodnější, odhalit základní rizika, a to vše od lidí, kteří za sebou mají úspěšné expanze na desítky trhů.

Marketing pro neziskové organizace

I neziskovky můžou mít skvělé kampaně a využít tak marketingové postupy ke společenskému prospěchu. Strategie a techniky digitálního marketingu pro NGO sektor si projdeš v této specializaci. Vhodné pro zaměstnance NGO nebo lidi, kteří se chtějí časem dobročinným aktivitám věnovat.

Marketing pro lokální business

Chceš umět přivádět zákazníky lokálním podnikům? Nebo provozuješ například vlastní restauraci či kavárnu a chceš její marketing někam posunout? Zde se naučíš metodám lokálního SEO, naučíš se podpořit zákaznické recenze na klíčových internetových vyhledávačích nebo třeba využít sociální sítě naplno.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design