⏰ Už jen do 31. července se můžeš přihlásit se slevou až 5 000 Kč. Necháš si to ujít? 🔥

O projektu

Od roku 2015 vychováváme novou generaci odborníků na marketing.

Marketéry, kteří využívají digitální nástroje a přemýšlejí strategicky, v souvislostech a taky mají motivaci a chuť posouvat nejen sebe, ale i svět okolo.

99 %

spokojených účastníků

1700+

absolventů

8

proběhlých ročníků

Neučíme pro diplomy, ale pro praxi

img-about

Chceme, aby se absolventi mohli o znalosti získané v Digisemestru opřít, ať už se rozhodnou podnikat, pro práci v agentuře nebo mimo marketing. V lokální firmě, B2B prostředí, SaaS společnosti či e-shopu.

Původně jsme Digisemestr budovali hlavně pro studenty. Často pro ně byl odrazovým můstkem k první práci v marketingu. Dnes jsou mezi účastníky i lidé, kteří praxi mají. Digisemestr jim pomáhá utřídit si znalosti, osvojit si nové trendy nebo třeba udělat úplný restart kariéry.

Naši absolventi

Od roku 2015 prošlo Digisemestrem přes 1 700 studentů. Někteří z nich dnes řídí marketing velkých značek, mají vlastní agenturu nebo vybudovali úspěšné firmy.

Mezi absolventy Digisemestru patří Iveta Šplíchalová (CMO Donio), Jana Daniela Šabatková (Marketing Director House of Lobkowitz), Petr Handlíř (majitel úspěšné agentury), Václav Staněk (zakladatel VASKY) nebo Martin Bernátek (zakladatel firmy Ovečkárna).

O co nám jde a jak to děláme

Digisemestr jsme založili v roce 2015. Chtěli jsme vybudovat vzdělávací program, kde bude vždy na prvním místě kvalita a reálný přínos pro studenty.

Chceme, aby byl Digisemestr co nejdostupnější. I proto jeho obsah streamujeme a pro studenty máme speciální cenu.

Zároveň si ale od prvního ročníku pečlivě vybíráme:

Lektory
Lektory

Na Digisemestru přednášejí čeští, slovenští a dnes už i světoví experti (nejen) na digitální marketing. A každý rok posouvají laťku výuky o kus dál.

Studenty
Studenty

Ano, vybíráme si i vás, naše studenty. Letos vás bude jen 200. Nezajímá nás, kolik vám je, vaše vzdělání nebo povolání. Jde nám o vaši motivaci a chuť se učit.

“Největší výzvou marketérů je vyznat se v tom zmatku”

Denně na nás útočí desítky nových postupů, frameworků, AI nástrojů, které “zaručeně mění celé odvětví”. Tvrdí to jejich tvůrci. Umět oddělit zrno od plev je jedna z největších výzev, které dnes marketéři čelí. I o tom mluví Jindra Fáborský, zakladatel Digisemestru, v podcastu. Poslechněte si ho také na Spotify nebo Apple Podcastech.

Z Podpalubí · O podnikání, vzdělávání marketérů a životních výzvách s Jindrou Fáborským

Jakou úroveň mají naše přednášky?

Přemýšlíš, jestli se přihlásit na Digisemestr 2024? Podívej se na přednášku, která ti nastíní, jaká je úroveň našich přednášejících i hloubka obsahu.

Chci se přihlásit na Digisemestr

Digisemestr online

Co dalšího děláme: Digisemestr online

Koncentrované know-how z praxe. Od nejlepších lektorů v oboru. V podobě stovek hodin výukových videí ve špičkové audiovizuální kvalitě. Učit se konkrétní obor digitálního marketingu teď můžeš kdykoli a kdekoli.

7
Online kurzů
50+
Lektorů
3500+
Absolventů

Chci koupit online kurz

Co dalšího děláme:
Marketing Festival

Akce, která v roce 2013 přepsala vnímání vzdělávacích konferencí v Česku. V únoru 2024 jsme se po 5 letech znovu potkali živě - do Brna přivezli největší jména světového marketingu a přilákali 1200+ seniorních marketérů.

Navštívit Marketing Festival 2023

Marketing Festival
img-hp-sign img-hp-sign

Přihlas se
na Digisemestr

A staň se jedním z pouhých 200 studentů, které si letos vybereme.

Chci se přihlásit na Digisemestr

Přihlas se k našemu newsletteru a buď stále v obraze

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz