O projektu

Digisemestr založil Jindra Fáborský a jeho tým spojený s Marketing Festivalem. Od prvního ročníku v roce 2015 si každý rok vybíráme studenty podle materiálů zaslaných v rámci přijímacího řízení, což (nejen) v České republice prakticky nikdo nedělá. V rámci třech ročníků absolvovalo Digisemestr 750 studentů a mnoho z nich nyní pracuje na prestižních místech jako je např. pobočka společnosti Google v Dublinu či firmy jako Alza.cz, Seznam.cz, CDN77 a další. Mnoho z našich absolventů také úspěšně podniká.

Studenti Digisemestru
Studenti Digisemestru

O co nám jde?

V oblasti Digitálního marketingu se to jen hemží nepřesnými informacemi, zavádějícími tvrzeními a nebo rovnou naprostými hloupostmi. A pokud se v digitálu chcete začít sami vzdělávat a přihlásíte se do náhodného kurzu nebo si stáhnete první oborový e-book, který vám vyhledávač nabídne, dost možná to zažijete na vlastní kůži.

My si klademe za cíl co nejlepší výchovu nových odborníků na digitální marketing, jejímž základem je nezaujatost při výběru přednášejících. Nezveme kamarády, ale jen skutečné odborníky, kteří své know-how navíc chtějí předat. Tenhle ročník vás čeká hodně našlapaný výběr, který vás každou sobotu posune o pořádný kus dál. Ostatně se s lektory můžete seznámit.

Více o naší práci si můžete poslechnout např. v podcastu NaVolnéNoze.

Digisemestr je projekt, který pro zachování maximální nezávislosti nevyužívá a nikdy nebude využívat veřejných peněz, dotací ani podpory Evropské unie.

Co dále děláme?

Marketing festival

Jedna z nejdůležitějších oborových konferencí v Evropě. Posledních pět ročníků Marketing Festivalu navštívily tisíce lidí a v době úpadku konferenčního obsahu si svým nekompromisním přístupem k výběru přednášejících získáváme stále větší renomé. Příští ročník proběhne 20.–22. března 2019 a těšit se můžete například na Marka Ritsona nebo Dana Arielyho.

Reshoper

V Česku dlouho chyběl veletrh, který by propojil online prodejce s kvalitními dodavateli služeb i technologií. Založili jsme tedy Ecommerce Expo Prague, ze kterého o rok později vzniká projekt Reshoper. Obrovský veletrh, konference, která neklouže po povrchu, konzultace zdarma pro veřejnost a bohatá nabídka doprovodného programu. Akce proběhne 29. ledna 2019.

Vzdělávej.se

Náš nejnovější projekt, kterým chceme podpořit vzdělávání v oblasti e-commerce. Na jedno místo dáváme české a slovenské přednášky, webináře, rozhovory a podcasty, které jsou užitečné pro e-shopaře. Do výběru zahrnujeme pouze kvalitní zdroje, které řadíme, štítkujeme a recenzujeme. V databázi najdete přes 300 vzdělávacích materiálů a jejich počet stále roste.

Kdo za projektem stojí?

Jindřich Fáborský už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Na jaře bude pořádat již 6. ročník mezinárodní konference Marketing Festival, která každoročně představuje ty nejzajímavější oborové experty z celého světa. Jeho semestrální kurz digitálního marketingu Digisemestr absolvuje každý rok až 250 studentů. Dále pracuje na projektu Reshoper – největší české akci pro provozovatele e-shopů. Ve volném čase natáčí detailní recenze motorek pod značkou Jednoustopou. V roce 2016 jej časopis Forbes zařadil mezi 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.

Digisemestr pro neziskový sektor

Digisemestr podobně jako naše ostatní projekty podporuje činnost neziskových organizací dvěma způsoby. Přímo finančně podporujeme Nadační fond Dobrodění – tento rok opět částkou 100 000 Kč. Navíc nabízíme 10 zvýhodněných míst pro zaměstnance neziskových organizací za sníženou cenu 5 990 Kč.

Jak se přihlásit jako zástupce neziskovky? Po spuštění registračního formuláře vyberte NGO a následně vyplňte svůj motivační dopis. My si následně pročteme odpovědi a 10 nejzajímavějším kandidátům udělíme možnost využít snížené ceny.

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design