Už 8 let učíme a vychováváme novou generaci odborníků na digitální marketing. A daří se nám to.
Důkazem našeho úspěchu je více než 1500 absolventů. Řada z nich pracuje na prestižních pozicích ve společnostech jako Google, Alza, Notino nebo třeba Airbnb.
Pro další studenty byl Digisemestr branou k vlastním projektům a podnikání.
Naším cílem je dál posouvat kvalitu výuky, hledat zkušené lektory a učit studenty přemýšlet o digitálním marketingu v kontextu.
Digisemestr založili Jindra Fáborský a jeho tým spojený s Marketing Festivalem v roce 2015.
Jsme extrémně nároční na kvalitu a nebojíme se vydat po cestách, po kterých před námi ještě nikdo nešel. Od prvního ročníku si velmi pečlivě vybíráme:
Na Digisemestru přednášejí čeští, slovenští a dnes už i světoví experti (nejen) na digitální marketing. A každý rok posouvají laťku výuky o kus dál.
Ano, vybíráme si i vás, naše studenty. Letos vás bude 250. Nezajímá nás, kolik vám je, vaše vzdělání nebo povolání. Jde nám o vaši motivaci a chuť se učit.
Denně na nás útočí desítky nových postupů, frameworků či AI nástrojů, které “zaručeně mění celé odvětví”. Alespoň tak tvrdí jejich tvůrci. Umět vv tomhle oddělit zrno od plev je jedna zv největších výzev marketérů vv dnešní době. Iv ov tom mluví zakladatel Digisemestru vv podcastu. Můžete si ho poslechnout také na Spotify nebo Apple Podcastech.
Stále přemýšlíte, zda se přihlásit na letošní Digisemestr? Nejste si jistí, co vás čeká a chcete se vyhnout koupi zajíce v pytli? Není problém, podívejte se zdarma na jednu z loňských přednášek.
Koncentrované know-how z praxe. Od nejlepších lektorů v oboru. V podobě desítek hodin výukových videí ve špičkové audiovizuální kvalitě. Učit se konkrétní obor digitálního marketingu teď můžeš kdykoli a kdekoli.
Akce, která v roce 2013 přepsala vnímání vzdělávacích konferencí v Česku. Během 6 „živých“ ročníků jsme přivezli nejlepší světové speakery. A následně se 2krát vydali za nimi. V únoru 2024 se opět potkáme živě!
„Od posledního plnohodnotného Digisemestru na živo uběhly 3 roky. A to už vás donutí přemýšlet, jestli projekt ještě vůbec žije. Jestli bude znovu fungovat. Jestli je ještě vůbec potřeba… Nový ročník na podzim 2022 jsme tedy vypsali tak trochu opatrně.
A pamatuji si přesně, co jsem prožíval první výukovou sobotu 1. října: Byl jsem v šoku, že je v aule zase 200+ lidí. S obří touhou se posunout. Učit se nové věci, vymýšlet nápady, seznamovat se. Stát se esem v digitálním marketingu.
Už to samo o sobě bylo nabíjející.“
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz