Jakub Mařík
Jakub se specializuje na spolupráci s influencery od samého začátku tohoto oboru na českém trhu. I díky tomu o nich ví leckdy víc než technologické nástroje, a především s nimi má vybudovaný vztah a důvěru. Své zkušenosti pak zužitkovává v hledání zajímavých influencerů mezi instagramery, blogery, youtubery, tiktokery, muzikanty a celebritami.
Stará se o kampaně značek jako je Remington, Remixshop, Liberecký kraj, Iconique či zmrzliny Mrož a Pegas. Dříve také vedl influencerské kampaně či produkci obsahu pro Philips, McDonald's, Lexus, Český Rozhlas, Jameson Whiskey nebo šampaňské G.H.Mumm. Influencer marketing se podle něj stal již stabilní součástí marketingového mixu značek, který jen tak nezmizí a investice do něj dál porostou – jen se bude měnit popularita jednotlivých osobností a platformy na kterých tvoří svůj obsah. Obojí musí značky pečlivě sledovat, pokud zde chtějí být úspěšné.