☝️ Nestihli jste poslat přihlášku na Digisemestr 2023? Nic se neděje, nabízíme celou paletu vychytaných online kurzů.

Digisemestr 2023: Studijní program

12 sobot, 50+ lektorů a nepočítaně informací, které tě posunou o pořádný kus dál. To je ve zkratce program letošního ročníku. Postavený s důrazem na strategii, kontext, ale i s ohledem na aktuální potřeby trhu. Kombinujeme odborníky z agentur, na volné noze i in-house týmů. Ukazujeme příklady z e-commerce, B2B i úspěšných start-upů. Zkrátka, je na co se těšit!

30. 9. 10:00
1
30. 9. 10:00

Digitální marketing v kontextu

  • Jakou roli hraje marketing v celkovém fungování firmy?
  • Jak důležitou částí marketingu je samotná komunikace?
  • Co se změnilo v marketingu a v komunikaci s příchodem digitálních technologií?
  • Co jsou naopak všeobecně platné a empiricky založené marketingové principy?
  • Jak funguje digitální marketing v praxi v Notino.cz? V čem se můžeme inspirovat?

7. 10. 10:00
2
7. 10. 10:00

Značky v digitálním věku

  • Co je to značka?
  • Proč zákazníci značky vyhledávají a společnosti je budují?
  • Jak se v průběhu času vyvíjelo budování značek?
  • Jaký vliv má digitální komunikace na budování značky?
  • Jak úspěšnou značku budovat a pečovat o ni?
  • Jak se buduje značka Vasky.cz?

14. 10. 10:00
3
14. 10. 10:00

Marketingová komunikace a kreativita

  • Co to je a jak poznat kreativní komunikaci?
  • Co vás může inspirovat v tvorbě takové komunikace?
  • Jaké jsou různé kreativní techniky usnadňující vymýšlení?
  • Jak zhodnotit, že daný kreativní koncept je vhodný pro vaši značku?

21. 10. 10:00
4
21. 10. 10:00

Výzkum jako součást celkové strategie

  • Proč je výzkum naprosto pevnou součástí marketingové komunikace?
  • Jaké jsou nejdůležitější marketingové a komunikační metriky?
  • Jaká data o výkonu komunikace a budování značky máme k dispozici?
  • Proč nezáleží na všem, co se dá sledovat, a všechno, na čem záleží, se sledovat nedá?
  • Jaké typy výzkumu existují a který zvolit?
  • Jak vytvořit finančně nenáročný marketingový výzkum?
  • Jak vám může pomoci výzkum konkurence? A jak si ho vytvořit?

28. 10. 10:00
5
28. 10. 10:00

SEO: Optimalizace webu strategicky

  • Jaká je role vyhledavačů a jak je marketéři využívají (placená reklama i organic)?
  • Jak se vyvíjelo vyhledávání v Googlu a Seznamu a jaké jsou implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích?
  • Jak funguje technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)?
  • Jak nastavit SEO strategii, jak SEO proces řídit ve firmě?
  • Jak SEO vyhodnocovat a jak mu přiřadit nějakou finanční podstatu?
  • Konkrétní techniky a dovednosti jsou pak dále rozvinuty v našem e-learningu

4. 11. 10:00
6
4. 11. 10:00

Nákup digitální reklamy I.

  • Historie a současnost nákupu reklamy skrze Google Ads a Seznam Sklik
  • Jak reklamu na Google, Seznamu, Metě plánovat, řídit a vyhodnocovat?
  • Které typy digitální reklamy jsou vhodné pro rozdílné účely a cíle?
  • Jak dnes funguje reklama na platformě Meta (Facebook + Instagram)?
  • Jaké jsou best-practices pro 2023 z pohledu Honzy Bartoše a Tomáše Karáska?
  • Jak se prosazuje brandová reklama ve výkonnostně orientovaných firmách?

11. 11. 10:00
7
11. 11. 10:00

Nákup digitální reklamy II.

  • Kdy a v jakých situacích se využívá RTB a co přináší oproti reklamě nakupované v Google Ads či Facebook Ads?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na Snapchatu? Kdy a na co ji využít?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na LinkedInu? Kdy a na co ji využít?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na TikToku? Kdy a na co ji využít?
  • Jakým způsobem řídit placenou reklamu jako celek tak, aby se všechny platformy a formáty navzájem doplňovaly?

18. 11. 10:00
8
18. 11. 10:00

Obsahový marketing

  • Jak chápat obsahový marketing a kam se řadí jako součást marketingové komunikace?
  • Jak se úspěšný obsah dlouhodobě plánuje, tvoří a řídí?
  • Jakým způsobem se prosazuje ve firmě obsahový projekt?
  • Jaké jsou přístupy k vyhodnocování přínosu tvorby obsahu?
  • Jak obsah tvoří Knihy Dobrovský? A jak pracují s komunitou?
  • Jak a proč obsah funguje v projektu Švihej.cz?

25. 11. 10:00
9
25. 11. 10:00

Komunikace na sociálních sítích

  • Jak zapadají sociální sítě do konceptu marketingové komunikace a jaké mají hlavní přínosy?
  • Jaké jsou nejnovější trendy na sociální sítích?
  • Jakým způsobem komunikaci na sociálních sítích řídit a efektivně vyhodnocovat?
  • Jakým způsobem volit jednotlivé sociální sítě?
  • Je TikTok nejperspektivnější sociální sítí současnosti?
  • Kdy má smysl spolupracovat s agenturou na správu sociálních sítí nebo s influencery?
  • Jak, kdy a proč spolupracovat s influencery? Kolik to bude stát a co můžete získat?

2. 12. 10:00
10
2. 12. 10:00

Zákaznická data, webová a marketingová analytika

  • Proč je důležité se dívat na zákazníka ze všech úhlů pohledu?
  • Co je to datová maturita a k čemu je to dobré?
  • Jak vám pomůže Customer Data Plaform ve vašem toolsetu?
  • Co všechno dnes můžeme měřit a jak přesně to dokážeme?
  • Které metriky jsou ty nejdůležitější a na které by se mělo co nejdříve zapomenout?
  • Jakým způsobem se řídí a vyhodnocuje webová analytika v různých typech firem?
  • Jak dělat co nejefektivnější rozhodnutí na základě dat z webové analytiky?

9. 12. 10:00
11
9. 12. 10:00

Formy uživatelských a zákaznických zkušeností

  • Jak se od sebe navzájem liší User Experience, Customer Experience a Brand Experience?
  • Kde začínají a končí zážitky spojené se značkou?
  • Jak poznat správně navržený web nebo jiné uživatelské prostředí?
  • Jak funguje obor zaměřený na zvyšování konverzního poměru a kde je jeho potenciál?

16. 12. 10:00
12
16. 12. 10:00

Jak se řídí marketing v různých typech firem?

Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídají lidé z praxe, kteří nám prozradí, jak se řídí digitální marketing v různých typech firem. Budeme moci sledovat, jak se digitální marketing plánuje, řídí a vyhodnocuje v e-shopech různých velikostí, SaaS firmách a startupech nebo třeba v politice. Těšte se na:

  • Obrovsky ziskový a úspěšný "startup" CDN77 (B2B)
  • Jak se propaguje nástroj Freelo? (B2B)
  • Sympatickou značku Živina.cz
  • E-shop Grizly, který min. rok dosáhl obratu přes 0.5 mld. Kč
  • Marketing českého startupu Slideslive, který má desítky tisíc zákazníků po celém světě (B2B)
  • Marketing knihy Budoucnost nepráce
  • Personalizaci leadů za pomocí AI a LinkedInu (B2B)
  • Rozbor prezidentské kampaně Petra Pavla

E-learning s podklady a návody

1

Vyhledávání - SEO a PPC

  • Základy technické SEO prakticky
  • Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO
  • Jak využít nástroj Ahrefs na plno
  • Google Search Console prakticky
  • Spravujeme PPC reklamu v Google Ads a Seznam Skliku
  • Spravujeme a optimalizujeme Google Nákupy vč. kampaní PMAX
  • Spravujeme a optimalizujeme DSA kampaně
2

Display a remarketing

  • Jak spravovat display a remarketing kampaně na Google a Seznamu?
  • Meta Business Manager - založení, nastavení, bezpečnost
  • Nastavujeme Facebook reklamu prakticky
3

XML Feedy a zbožové srovnávače

  • Jak využívat XML feedy a využít Heuréku a Zboží.cz
  • Jak spravovat a vylepšovat XML feedy v Mergado.cz
4

Webová analytika, data a měření

  • Využíváme Google Analytics a intepretujeme data
  • Cookies, data a základy atribuce
  • Google Tag Manager: Základní nastavení
  • Google Data Studio - základ pro vytvoření reportu pro e-shop
  • Využíváme a nastavujeme Google Analytics 4
  • Využíváme nástroj Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?
  • Vše, co potřebujete vědět o Facebook pixelu
5

Další nezbytnosti

  • Základy výroby kreativ a reklam v Canvě

Online webináře

21. 11. 10:00
1
21. 11. 10:00

LinkedIn Ads taktiky pro B2B s Tomášem Komárkem

Tomáš projde jakým způsobem k LinkedIn Ads manažersky i technicky přistoupit vzhledem k ostatním kanálům.

Představí efektivní využití LinkedIn Ads od začínajících startupů po střední a větší firmy. Jak se reklama nakupuje, řídí a vyhodnocuje a na co si dát pozor.

23. 11. 18:00
2
23. 11. 18:00

AI práce jako každodenní nástroj moderního markeťáka

V tomto online webináři s Luckou a Lukášem z LK media se naučíte, jak pomocí AI nástrojů ušetříte čas i peníze při:

  • Psaní článků a copy pro vaše projekty
  • Tvorbě obsahu na sociální sítě
  • Tvorbě produktových fotografií
  • Analýze marketingových dat
  • Analýze klíčových slov
  • A mnoho dalších marketingových úkolech.
29. 11. 10:00
3
29. 11. 10:00

Aplikace behaviorálních věd v marketingu s Richardem Shottonem

Ano je to tak! Světově uznávaný expert a autor oblíbených knih Richard Shotton bude letos vyučovat na Digisemestru. Připraví si webinář s úvodem do problematiky, podělí se o jeho poslední výzkumy a samozřejmě bude k dispozici pro diskusi. Proč je Richardova tvorba pro marketéry tak důležitá?

4. 12. 16:00
4
4. 12. 16:00

AI nástroje pro PPC Specialisty s Jirkou Schafferem

Jirka poslední rok monitoruje, jaké AI nástroje pro práci PPCčkaře můžete využít a jaké naopak nedávají smysl. Konkrétní nástroje si ukážeme a představíme. Jasně, transparentně a maximálně prakticky. Jirka také představí výsledky svého průzkumu, jak AI nástroje využívají ostatní PPC Specialisté.

7. 12. 10:00
5
7. 12. 10:00

Monetizace business nápadů s Dimou Melnikem.

V tomto online webináři s business konzultantem a mentorem Dimou se naučíte přesný postup monetizace vašich business nápadů. Prozkoumáte reálné příklady cenových triků, které Dima použil k zvýšení výnosů až o 30 %. A jistě vygenerujete mnoho nových nápadů, jak zvýšit úspěšnost prodeje svých produktů. Navíc budete mít možnost představit Dimovi své produkty a business nápady a získat okamžitá doporučení ohledně cenové strategie.

12. 1. 10:00
6
12. 1. 10:00

UX vašich webů a e-shopů s Honzou Kvasničkou

Tento formát se nám v minulém roce obrovsky osvědčil. UX specialista Honza s vámi na tomto streamu bude procházet živě vaše weby a e-shopy a ukazovat, jak se dají vylepšit, z čeho se dá lehce poučit. Čistá esence praxe.

24. 1. 15:00
7
24. 1. 15:00

Diskuse a reálný pohled: Dává dnes smysl zakládat digitální agenturu?

Na úplný závěr Digismestru se zaměříme na kariérní cestu, kterou v nějakou chvíli zvažoval snad každý marketér. Co takhle si založit vlastní agenturu?

Představa takové budoucnosti může být na první pohled skvělá. Je ale více než vhodné se na to podívat realisticky. Pomůže nám v tom Robert Štípek, který už přes 10 let vede specializovanou agenturu Kofein. Nabídne nám střízlivý pohled na založení a dlouhodobé vedení agentury.

Povíme si, jaká rizika jsou s tím spojená. Jestli je rok 2024 lepší nebo horší čas na založení než třeba před 10 lety. Zodpovíme otázku, jestli je vhodnější mít specializovanou, nebo full-service agenturu. A nakonec se zaměříme na možný dlouhodobý cíl budování agentury - její prodej. Je vůbec reálné mít to za prvotní cíl? S jakou pravděpodobností se vám prodej podaří?

Co je v ceně Digisemestru?

Za cenu jedné nebo dvou konferencí získáš celý semestr.
S těmi nejlepšími z oboru.

icon-check-red 12 sobot výuky

icon-check-red profesionální livestreaming

icon-check-red FullHD videozáznamy

icon-check-red 15 videonávodů na nástroje a taktiky

icon-check-red marketingové nástroje zdarma

icon-check-red 4 párty = spousta kontaktů a kamarádů

icon-check-red přístup do Digisemestr knihovny

icon-check-red možnost získat prestižní certifikát

icon-check-red doživotní členství v komunitě Digisemestru

Školné

20.990 Kč bez DPH


Pro studenty

Studuješ SŠ/VOŠ/VŠ a je ti maximálně 26 let?
Tak to tě rádi podpoříme.

Můžeš se přihlásit jen za 9.290 Kč bez DPH.

Nejdříve je ale třeba poslat přihlášku. A musíme tě vybrat.

Digisemestr si své studenty totiž vybírá. Jdeš do toho?

Chci se přihlásit na Digisemestr

Přihlas se k našemu newsletteru a buď stále v obraze

Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz