Digisemestr 2023: Studijní program

12 sobot, 50+ lektorů a nepočítaně informací, které tě posunou o pořádný kus dál. To je ve zkratce program letošního ročníku. Postavený s důrazem na strategii, kontext, ale i s ohledem na aktuální potřeby trhu. Kombinujeme odborníky z agentur, na volné noze i in-house týmů. Ukazujeme příklady z e-commerce, B2B i úspěšných start-upů. Zkrátka, je na co se těšit!

30. 9. 10:00
1
30. 9. 10:00

Digitální marketing v kontextu

  • Jakou roli hraje marketing v celkovém fungování firmy?
  • Jak důležitou částí marketingu je samotná komunikace?
  • Co se změnilo v marketingu a v komunikaci s příchodem digitálních technologií?
  • Co jsou naopak všeobecně platné a empiricky založené marketingové principy?
  • Jak funguje digitální marketing v praxi v Notino.cz? V čem se můžeme inspirovat?

7. 10. 10:00
2
7. 10. 10:00

Značky v digitálním věku

  • Co je to značka?
  • Proč zákazníci značky vyhledávají a společnosti je budují?
  • Jak se v průběhu času vyvíjelo budování značek?
  • Jaký vliv má digitální komunikace na budování značky?
  • Jak úspěšnou značku budovat a pečovat o ni?
  • Jak se buduje značka Vasky.cz?

14. 10. 10:00
3
14. 10. 10:00

Marketingová komunikace a kreativita

  • Co to je a jak poznat kreativní komunikaci?
  • Co vás může inspirovat v tvorbě takové komunikace?
  • Jaké jsou různé kreativní techniky usnadňující vymýšlení?
  • Jak zhodnotit, že daný kreativní koncept je vhodný pro vaši značku?

21. 10. 10:00
4
21. 10. 10:00

Výzkum jako součást celkové strategie

  • Proč je výzkum naprosto pevnou součástí marketingové komunikace?
  • Jaké jsou nejdůležitější marketingové a komunikační metriky?
  • Jaká data o výkonu komunikace a budování značky máme k dispozici?
  • Proč nezáleží na všem, co se dá sledovat, a všechno, na čem záleží, se sledovat nedá?
  • Jaké typy výzkumu existují a který zvolit?
  • Jak vytvořit finančně nenáročný marketingový výzkum?
  • Jak vám může pomoci výzkum konkurence? A jak si ho vytvořit?

28. 10. 10:00
5
28. 10. 10:00

SEO: Optimalizace webu strategicky

  • Jaká je role vyhledavačů a jak je marketéři využívají (placená reklama i organic)?
  • Jak se vyvíjelo vyhledávání v Googlu a Seznamu a jaké jsou implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích?
  • Jak funguje technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)?
  • Jak nastavit SEO strategii, jak SEO proces řídit ve firmě?
  • Jak SEO vyhodnocovat a jak mu přiřadit nějakou finanční podstatu?
  • Konkrétní techniky a dovednosti jsou pak dále rozvinuty v našem e-learningu

4. 11. 10:00
6
4. 11. 10:00

Nákup digitální reklamy I.

  • Historie a současnost nákupu reklamy skrze Google Ads a Seznam Sklik
  • Jak reklamu na Google, Seznamu, Metě plánovat, řídit a vyhodnocovat?
  • Které typy digitální reklamy jsou vhodné pro rozdílné účely a cíle?
  • Jak dnes funguje reklama na platformě Meta (Facebook + Instagram)?
  • Jaké jsou best-practices pro 2023 z pohledu Honzy Bartoše a Tomáše Karáska?
  • Jak se prosazuje brandová reklama ve výkonnostně orientovaných firmách?

11. 11. 10:00
7
11. 11. 10:00

Nákup digitální reklamy II.

  • Kdy a v jakých situacích se využívá RTB a co přináší oproti reklamě nakupované v Google Ads či Facebook Ads?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na Snapchatu? Kdy a na co ji využít?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na LinkedInu? Kdy a na co ji využít?
  • Jak se nakupuje, řídí a vyhodnocuje reklama na TikToku? Kdy a na co ji využít?
  • Jakým způsobem řídit placenou reklamu jako celek tak, aby se všechny platformy a formáty navzájem doplňovaly?

18. 11. 10:00
8
18. 11. 10:00

Obsahový marketing

  • Jak chápat obsahový marketing a kam se řadí jako součást marketingové komunikace?
  • Jak se úspěšný obsah dlouhodobě plánuje, tvoří a řídí?
  • Jakým způsobem se prosazuje ve firmě obsahový projekt?
  • Jaké jsou přístupy k vyhodnocování přínosu tvorby obsahu?
  • Jak obsah tvoří Knihy Dobrovský? A jak pracují s komunitou?
  • Jak a proč obsah funguje v projektu Švihej.cz?

25. 11. 10:00
9
25. 11. 10:00

Komunikace na sociálních sítích

  • Jak zapadají sociální sítě do konceptu marketingové komunikace a jaké mají hlavní přínosy?
  • Jaké jsou nejnovější trendy na sociální sítích?
  • Jakým způsobem komunikaci na sociálních sítích řídit a efektivně vyhodnocovat?
  • Jakým způsobem volit jednotlivé sociální sítě?
  • Je TikTok nejperspektivnější sociální sítí současnosti?
  • Kdy má smysl spolupracovat s agenturou na správu sociálních sítí nebo s influencery?
  • Jak, kdy a proč spolupracovat s influencery? Kolik to bude stát a co můžete získat?

2. 12. 10:00
10
2. 12. 10:00

Zákaznická data, webová a marketingová analytika

  • Proč je důležité se dívat na zákazníka ze všech úhlů pohledu?
  • Co je to datová maturita a k čemu je to dobré?
  • Jak vám pomůže Customer Data Plaform ve vašem toolsetu?
  • Co všechno dnes můžeme měřit a jak přesně to dokážeme?
  • Které metriky jsou ty nejdůležitější a na které by se mělo co nejdříve zapomenout?
  • Jakým způsobem se řídí a vyhodnocuje webová analytika v různých typech firem?
  • Jak dělat co nejefektivnější rozhodnutí na základě dat z webové analytiky?

9. 12. 10:00
11
9. 12. 10:00

Formy uživatelských a zákaznických zkušeností

  • Jak se od sebe navzájem liší User Experience, Customer Experience a Brand Experience?
  • Kde začínají a končí zážitky spojené se značkou?
  • Jak poznat správně navržený web nebo jiné uživatelské prostředí?
  • Jak funguje obor zaměřený na zvyšování konverzního poměru a kde je jeho potenciál?

16. 12. 10:00
12
16. 12. 10:00

Jak se řídí marketing v různých typech firem?

Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídají lidé z praxe, kteří nám prozradí, jak se řídí digitální marketing v různých typech firem. Budeme moci sledovat, jak se digitální marketing plánuje, řídí a vyhodnocuje v e-shopech různých velikostí, SaaS firmách a startupech nebo třeba v politice. Těšte se na:

  • Jeden z nejúspěšnějších SaaS produktů Smartlook (nyní ho koupilo Cisco)
  • Obrovsky ziskový a úspěšný "startup" CDN77
  • Sympatickou značku Živina.cz
  • Praktické zkušenosti i influencer marketingem od Krasnevune.cz
  • E-shop Grizly.cz, který min. rok dosáhl obratu přes 0.5 mld. Kč
  • Marketing českého startupu Slideslive, který má desítky tisíc zákazníků po celém světě
  • Sympatický startup na bázi marketplace - Campiri.cz
  • Rozbor prezidentské kampaně Petra Pavla
  • A dvě další překvapení...
  • E-learning s podklady a návody

    1

    Vyhledávání - SEO a PPC

    • Základy technické SEO prakticky
    • Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO
    • Jak využít nástroj Ahrefs na plno
    • Google Search Console prakticky
    • Spravujeme PPC reklamu v Google Ads a Seznam Skliku
    • Spravujeme a optimalizujeme Google Nákupy vč. kampaní PMAX
    • Spravujeme a optimalizujeme DSA kampaně
    2

    Display a remarketing

    • Jak spravovat display a remarketing kampaně na Google a Seznamu?
    • Meta Business Manager - založení, nastavení, bezpečnost
    • Nastavujeme Facebook reklamu prakticky
    3

    XML Feedy a zbožové srovnávače

    • Jak využívat XML feedy a využít Heuréku a Zboží.cz
    • Jak spravovat a vylepšovat XML feedy v Mergado.cz
    4

    Webová analytika, data a měření

    • Využíváme Google Analytics a intepretujeme data
    • Cookies, data a základy atribuce
    • Google Tag Manager: Základní nastavení
    • Google Data Studio - základ pro vytvoření reportu pro e-shop
    • Využíváme a nastavujeme Google Analytics 4
    • Využíváme nástroj Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?
    • Vše, co potřebujete vědět o Facebook pixelu
    5

    Jdeme s dobou

    • Využíváme ChatGPT na maximum
    • 5 dalších AI toolů, které jsou pro marketéra nutností
    6

    Další nezbytnosti

    • Základy výroby kreativ a reklam v Canvě

    Co je v ceně Digisemestru?

    Za cenu jedné nebo dvou konferencí získáš celý semestr.
    S těmi nejlepšími z oboru.

    icon-check-red 12 sobot výuky

    icon-check-red profesionální livestreaming

    icon-check-red FullHD videozáznamy

    icon-check-red 15 videonávodů na nástroje a taktiky

    icon-check-red marketingové nástroje zdarma

    icon-check-red 4 párty = spousta kontaktů a kamarádů

    icon-check-red přístup do Digisemestr knihovny

    icon-check-red možnost získat prestižní certifikát

    icon-check-red doživotní členství v komunitě Digisemestru

    Školné

    17.990 Kč bez DPH

    early-birds cena už jen do 27. června.


    Pro studenty

    Studuješ SŠ/VOŠ/VŠ a je ti maximálně 26 let?
    Tak to tě rádi podpoříme.

    Do 27. června se můžeš přihlásit jen za 8.990 Kč bez DPH.

    Nejdříve je ale třeba poslat přihlášku. A musíme tě vybrat.

    Digisemestr si své studenty totiž vybírá. Jdeš do toho?

    Chci se přihlásit na Digisemestr

    Přihlas se k našemu newsletteru a buď stále v obraze

    Marketing Festival s.r.o.
    Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
    IČ 01646486
    info@digisemestr.cz