Další prezenční studium Digisemestru plánujeme na podzim 2021. Prohlédněte si však nabídku našich online kurzů a vzdělávejte se z domova

Studijní program

29. 2.

Branding - budování značky a úloha kreativity v marketingu

  • Co je to brand, jak funguje branding, co je to logo nebo slogan?
  • Proč se často na budování značky kašla a investuje se jen do výkonu?
  • Kolik fokusu a % rozpočtu má jít do brandingu a kolik do výkonu?
  • Jak se dají dlouhodobé, značkové kampaně měřit?
  • Jak funguje svět české reklamy?
  • Jaká je role kreativity v současném marketingu?
  • Jak se podařilo vybudovat brand společnosti Liftago?
  • Jak se buduje brand Alzy a dalších velkých e-commerce hráčů?

Branding - budování značky a úloha kreativity v marketingu

Marek Sabo

Človek ze světa reklamy, který za 20 let existence jeho brandové agentury GREP viděl vzniknout a padnout už desítky, možná i stovky značek. Branding a strategie jsou jeho denním chlebem. Pokusí se vám dát pár praktických rad, ukázat, co funguje a co je v dnešní době podstatné pro úspěch. Mezi jeho klienty patří například UGO, Sony, Kofola a další.

Branding - budování značky a úloha kreativity v marketingu

Josef Havelka

Josef Havelka je zcela zaslouženě jednou z nejvýraznějších tváří české reklamy. Založil legendární pražskou pobočku Leo Burnett, vystřídal řadu významných pozic v předních agenturách i vydavatelstvích, pustil se do několika byznysových dobrodružství a nedávno přivedl na český trh britskou kreativní platformu Contagious. Sám přiznává, že nejvíc ho stále baví nápady. Ideje, které hýbou světem, Služby a produkty, které dělají náš život zajímavější, krásnější, pohodlnější, zdravější... Zkrátka hodnotnější.

Branding - budování značky a úloha kreativity v marketingu

Marek Říha

Marek nově pracuje na pozici Strategic Brand Consultant v Alza.cz. Před tím působil tři roky v pražské agentuře Acomware, nejdříve v čele kreativy, později jako Communication & Brand Strategist. Vedle toho rozvíjí také vlastní společnost Insidea Creative. Zkušenosti má i z grafického studia Korpus nebo z marketingu FID Group či Rihelen’s Creative Thinking.

Branding - budování značky a úloha kreativity v marketingu

Ondřej Krátký

Ondřej je spoluzakladatelem a ředitelem společnosti Liftago, která provozuje celosvětově nejlépe hodnocenou aplikaci pro sdílené cestování. Zákazníci si v ní vybírají z různých nabídek licencovaných řidičů, lišících se cenou a dalšími parametry. Systémem postaveným na principu aukce chce Liftago vytvořit volný trh, zapojující současné poskytovatele přepravy i budoucí technologie. Cílem společnosti jsou chytrá města, kde lidé nebudou závislí na vlastních automobilech a ubude problémů s parkováním.

7. 3.

Marketing v digitální době

  • Uvedení do problematiky, základní terminologie
  • Velikost reklamního trhu, hráči na trhu, typy agentur, situace v ČR i v zahraničí, typy klientů, práce in-house
  • Performance vs. Branding, Strategie vs. Techniky
  • Mediální plánování, vysvětlení principu a role programatického nákupu
  • Offline vs. online reklama? Nebo offline ve spolupráci s online? Porovnání nákupu/měření/funkce

Marketing v digitální době

Ondřej Sláma

Ondřej zkušenosti v online marketingu sbíral od roku 2006 na straně médií, jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii a jako zakladatel vlastní agentury INBORN. Aktuálně se v agentuře Adexpres na pozici Research & Develpoment Director stará o experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy. Marketing a masovou komunikaci studoval na vysoké škole a zároveň dnes školí druhé. Mimo Digisemestr třeba jiné agentury jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.

Marketing v digitální době

Radek Hudák

Radka vždycky bavily strategie – ať už ve Warcraftu, nebo teď v řízení marketingu. Nebojí se zkoušet a zahazovat věci, které nefungují. Radek řídíl marketing ve Slevomatu s stamiliony ročního rozpočtu. Teď je CMO a šéf business developmentu v Shoptetu, platformě na které běží více než polovina českých a slovenských e-shopů.

14. 3.

Zákazník na prvním místě

  • Proč jde drtivá většina investic do akvizice a nikoliv do retence zákazníků?
  • Jsou věrnostní programy a obecně loajalita zákazníka přežitek?
  • Naučíme se základy zákaznické analytiky a práce se zákaznickými daty
  • Jak měřit spokojenost zákazníků?
  • Jak vůbec zjistit, co zákazník chce? A jak si takový výzkum udělat?
  • Dřív, než se vrhneme na SEO, PPC a další, je třeba pochopit, že zákazník stojí vždy na prvním místě

Zákazník na prvním místě

Radek Hrachovec

Jeden z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Věrnostním programům se věnuje 18 let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Nejvíce se o věrnostních programech naučil během vymýšlení a následného provozování věrnostního programu RENOME. Pěti velkým retailovým firmám (Baťa, Blažek, Droxi, Fokus Optik, Klenoty Aurum, Reserved) se podařilo vybudovat půlmilionovou aktivní zákaznickou bázi.

Zákazník na prvním místě

Matez Jindra

Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy

Zákazník na prvním místě

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.

Zákazník na prvním místě

Pavel Jašek

Aktuálně Analytical Consultant ve společnosti Google a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.

21. 3.

Internetové vyhledávače a SEO z pohledu techniky i dlouhodobé strategie

  • Vysvětlení role vyhledavačů a jejich využití marketéry (placená reklama i organic)
  • Rychlý výklad historie Google a Seznamu a implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích
  • Prezentace našich vlastních dat – jak si vedou české e-shopy v SEO?
  • Technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)
  • Jak nastavit SEO strategii, jak SEO proces řídit ve firmě?
  • Jak SEO vyhodnocovat a jak mu přiřadit nějakou finanční podstatu?
  • Konkrétní techniky a dovednosti jsou pak dále rozvinuty v našem e-learningu

Internetové vyhledávače a SEO z pohledu techniky i dlouhodobé strategie

Filip Podstavec

Filip je (nejen) u nás naprostá jednička v linkbuildingu. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním, který neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. Třeba Marketing Miner.

Internetové vyhledávače a SEO z pohledu techniky i dlouhodobé strategie

Petr Hlaváč

Petr v agentuře eVisions vede SEO oddělení. V poslední době přednášel na Czech online expo 2019 o strategii linkbuildingu nebo na setkání SEOloger o SEO reportech v Google Data Studiu. Spolupracuje na klientech jako Mall, Dáme Jídlo nebo ČSOB Pojišťovna. Je zodpovědný za pravidelný online pořad Novinky z onlajnu, který se snaží nejen marketingové komunitě zprostředkovat novinky z oboru.

Internetové vyhledávače a SEO z pohledu techniky i dlouhodobé strategie

Martin Pichlík

Martin pracuje v agentuře eVisions jako SEO specialista a má na starosti klienty jako je Banka CREDITAS či Dron PRO. SEO se začal věnovat už na vysoké škole. Kromě toho vede kurz „SEO v praxi“ na Univerzitě v Hradci Králové. Nejraději pro Vás připraví analýzu klíčových slov či audit technických nedostatků vašeho webu.

28. 3.

PPC reklama ve vyhledávání z pohledu businessu a managementu

  • Úvod do oboru PPC reklamy
  • Jakou má historii a aktuální význam? Proč většina tržeb spol. Google je právě z prodeje PPC reklamy?
  • Jak mají různé typy firem přistoupit k PPC reklamě?
  • Jaké existují strategie search reklamy? A jakou máte zvolit vy?
  • Jak PPC reklamu řídit, kolik za ní platit? Jak spolupracovat s agenturou? Nebo freelancerem?
  • Jak PPC reklamu správně vyhodnocovat v různých typech organizací?
  • Kde PPC reklama nebude fungovat? A kterým firmám se přestává vyplácet?
  • Jaké jsou trendy v PPC reklamě? Jakou roli hraje v posledních letech automatizace? A bude se automatizovat brzy úplně všechno?

PPC reklama ve vyhledávání z pohledu businessu a managementu

Robert Štípek

Spravoval PPC kampaně předních inzerentů v rámci agentury Outrider (skupina GroupM), dva roky se pohyboval přímo v systému Sklik, kde vedl tým PPC specialistů pro klíčové zákazníky Seznam.cz. Od roku 2009 realizuje a konzultuje kampaně svých vlastních klientů. Je zakladatel a jednatel agentury KOFEIN. S oblibou se vydává s batohem na zádech na cesty zeměmi vzdálenými a ještě vzdálenějšími kdesi na druhém konci světa. Milovník filmů i sběratel limitovaných edic lahví Absolut Vodky.

PPC reklama ve vyhledávání z pohledu businessu a managementu

Martin Zítek

Martin aktuálně vede performance marketing v Heureka Group. Zkušenosti předtím sbíral v agentuře INBORN, kde se staral o kampaně například DATARTU nebo Moneta Money bank. V MallGroup pak nastavoval kampaně a strategii výkonnostního marketingu pro zahraniční trhy.

PPC reklama ve vyhledávání z pohledu businessu a managementu

Zuzana Kapitánová

Zuzka se naplno začala věnovat PPC reklamě v Alza.cz, kde přes 2 roky spravovala výkonnostní kampaně. Aktuálně už 4. rokem pracuje pro agenturu KOFEIN, kde se stará o PPC kampaně klientů jako Kytary.cz a zodpovídá za zaškolování a vzdělávání týmu PPC specialistů.

4. 4.

Display advertising, remarketing a nákup mediálního prostoru

  • Jaký význam hraje displayová reklama v různých typech firem?
  • Jakou má tento kanál historii a jaká jsou současná čísla pro český trh?
  • Jaké je rozložení investic do médií v ČR a ve světě? Kde se utratí nejvíc peněz za reklamu?
  • Jaké jsou metody nákupu reklamy?
  • Úvod do remarketingu a správné nastavení remarketingové strategie
  • Jak přesně používat Google Ads pro display a remarketing?
  • Jak přesně nakupovat reklamu v Seznam Skliku?
  • Úvod do RTB
  • Jak vypadá mediální plánování? Jak se nakupují média na přímo?
  • Jak se display vyhodnocuje?

Display advertising, remarketing a nákup mediálního prostoru

Marie Kaisrová

Marie pracuje v agentuře Taste Sun jako Senior RTB Specialist. RTB se věnuje už od roku 2016, kdy jí zaujalo svými možnostmi a neustálým vývojem vpřed. Na online marketingu si cení rozmanitosti práce, kombinace kreativity při návrhu strategie a analytického myšlení při nastavování kampaní. Ve volném čase hraje hry, poslouchá hudbu, hraje na kytaru, nebo jezdí na motorce

Display advertising, remarketing a nákup mediálního prostoru

Viktória Kajanovičová

Viktoria pracuje jako PPC specialistka v Basta digital od roku 2017. Soustředí se hlavně na display a video kampaně od strategie, přes optimalizaci až po vyhodnocení. A to i ve velmi konkurenčních segementech pro klienty jako je Volvo či Sedita. Protože vystudovala na fakultě matematiky, fyziky a informatiky, nechybí jí analytické myšlení. Proto se při kampaních zaměřených na povědomí o značce nazaměřuje jen na šíření a pěknou kreativu, ale snaží se o dosažení co nejvyššího výkonu.

Display advertising, remarketing a nákup mediálního prostoru

Ondřej Sláma

Ondřej zkušenosti v online marketingu sbíral od roku 2006 na straně médií, jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii a jako zakladatel vlastní agentury INBORN. Aktuálně se v agentuře Adexpres na pozici Research & Develpoment Director stará o experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy. Marketing a masovou komunikaci studoval na vysoké škole a zároveň dnes školí druhé. Mimo Digisemestr třeba jiné agentury jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.

11. 4.

Sociální sítě I – komunikace, organický dopad, influencer marketing

  • Úvod do využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
  • Aktuální čísla pro český trh? Které z nich jsou trend? A kde jsou vaši zákazníci?
  • Klesá dlouhodobě organický dopad na sociálních sítích?
  • Jaké jsou konkrétní techniky využití Instagramu pro marketingovou komunikaci?
  • Naše data – jak si vedou (všechny) české e-shopy na Instagramu?
  • Twitch a TikTok? Mají smysl? A jak je využít?

Sociální sítě I – komunikace, organický dopad, influencer marketing

Eliška Vyhnánková

Eliška už 9 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků, a desítky klientů - například ČSOB, ČVUT, Člověka v tísni, Unipetrol, O2 a další. Založila semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Je také spoluautorkou nově vydané knihy Jak na sítě.

Sociální sítě I – komunikace, organický dopad, influencer marketing

Kristína Šuvadová

Kristína sa věnuje v posledních letech naplno sociálním sítím a hlavním oblíbencem sa stal Instagram. Nechybí jí kreativita, kterou v kombinaci s citem pro performance tvoří ideální spojení. Pracuje převážně na e-commerce klientech a dokáže roztočiť jejich IG účty.

Sociální sítě I – komunikace, organický dopad, influencer marketing

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 12,5 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Zoot, Maybelline a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

18. 4.

Sociální sítě II – Facebook Ads, placený obsah, remarketing a analytika

  • Facebook Ads od A do Z – kdy mají smysl? Jak je spravovat?
  • Jak správně nastavit remarketing v různých případech?
  • Kdy a jak používat reklamu na Instagramu?
  • Jak používat analytiku na sociálních sítích? A jak měřit organický i placený dopad?
  • Jak se nakupuje reklama na LinkedInu, Twitteru či Youtube?

Sociální sítě II – Facebook Ads, placený obsah, remarketing a analytika

Honza Bartoš

Miliony vydělané v reklamách, tisíce hodin práce, stovky kampaní, desítky klientů. Honza se Facebooku věnuje pořádnou řadu let. Dnes se zaměřuje hlavně na výkonnostní reklamu pro e-shopy a reklamy vytváří jednoduše: aby vydělávaly.

25. 4.

Content marketing & Copywriting

  • Content Marketing – význam, metody a ukázky úspěšných kampaní
  • Jak přemýšlet o marketingovém mixu – content + social + paid + PR a další techniky
  • Jak přemýšlet o měření a dopadu kampaní
  • Co je to obsahová strategie a jak se tvoří + případová studie z e-commerce projektu
  • Metody sběru dat, nástroje a techniky, které vám pomohou tvořit smysluplný obsah
  • Základní principy copywritingu a tipy pro tvorbu obsahu v různých komunikačních kanálech
  • Jak se tvoří obsah pro podporu brandu a jak přemýšlet o tvorbě kampaní + případové studie
  • Employer branding jako trend – co se skrývá za dobrými náborovými kampaněmi a proč se teď recruiteři ve firmách učí psát + případová studie

Content marketing & Copywriting

Maru Kortanová

Maru je Co-Owner & Creative Head v Pábení. Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvořivé psaní a před lety začínala popiskami pro slevový portál. Od té doby měla také na starosti kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrz obsah nastavovali ta správná očekávaní.

Content marketing & Copywriting

Petr Pouchlý

Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

Content marketing & Copywriting

Filip Černý

Již 10 let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. E-shop získal letos již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích. Filip má rád silné značky a jejich dlouhodobé budování a upevňování na trhu. Jeho motto zní “Shut up and play guitar”.

2. 5.

Webová analytika a data v marketingu – co všechno můžeme měřit? A co má smysl?

  • Úvod do webové analytiky a Google Analytics
  • Co všechno dnes můžeme měřit? Jak moc přesné to je?
  • Co má ale smysl skutečně měřit, analyzovat a činit na základě toho rozhodnutí?
  • Jak získat data pro analýzu vaší konkurence?
  • Jaká data mají dnes marketéři k dispozici?

Webová analytika a data v marketingu – co všechno můžeme měřit? A co má smysl?

Jan Tichý

Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.

Webová analytika a data v marketingu – co všechno můžeme měřit? A co má smysl?

Lukas Mehnert

Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.

Webová analytika a data v marketingu – co všechno můžeme měřit? A co má smysl?

Jan Kadleček

Honza se zabývá analytikou, daty a strategií. Pomáhá předním českým firmám vytěžit z dat podnikatelské cíle s důrazem na data. Začínal jako webový analytik, poté se vypracoval na výkonnostního stratéga a dnes působí hlavně jako konzultant datově řízeného marketingu.

9. 5.

UX, uživatelský výzkum a optimalizace konverzního poměru

  • Úvod do uživatelského výzkumu
  • Proč je důležité testovat a jaké metody můžete zvolit?
  • Jak si nastavit AB test? A jak řídit testy ve větších organizacích?
  • Jaké existují metody zvyšování konverzního poměru?
  • A jak zvýšit konverzní poměr vašeho projektu?

UX, uživatelský výzkum a optimalizace konverzního poměru

Jan Kvasnička

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.

16. 5.

E-mailing a další komunikační kanály

  • Většina této soboty bude věnovaná stále velmi důležitému e-mailingu
  • Jaká je současnost e-mailingu v ČR, ve světě, v e-commerce i obecněji?
  • Jaké nástroje a metody využít?
  • Jak pracovat s daty zákazníků?
  • Jak A/B testovat v e-mailingu?
  • Jak na vyhodnocování e-mailingu?
  • A jak nastavit proces ve větší organizaci?
  • Jak dlouhodobě zvyšovat výkon a současně neštvat vaše zákazníky?
  • Okrajově o využití sms zpráv, FB messengera a chatbotů

E-mailing a další komunikační kanály

Pavel Pola

„Nedoručený e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebehezčí design, skvělé UI, AI nebo cokoliv jiného, ale pokud nemáte 100% doručitelnost, tak jen plýtváte potenciálem. Mým osobním cílem je snížit množství celosvětového SPAMu – a tím teď nemyslím Viagry a podobné, o to se postarají SPAM filtry, ale jde mi o snížení množství zbytečných e-mailů, kterým nás denně zásobují většiny e-shopů.

23. 5.

Závěrečná hodina – případové studie

Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídá přes 10 lidí, kteří představí zajímavé případové studie z tohoto roku. Včetně čísel a postupů, jak k daným výsledkům došli. Jména přednášejících budou doplněna v průběhu semestru.

Závěrečná hodina – případové studie

Filip Koubek

Filip před šesti lety založil úspěšné motion design studio Motionhouse, které má za sebou stovky projektů a pár vlastních virálních videí. Aktuálně se věnuje hlavně svému startupu Motionlab, cloudové platformě, která způsobila revoluci v personalizaci video obsahu a získala řadu ocenění. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Aktuálně se zaměřuje na různé případy použití této nové technologie, mezi které patří také průmysl.

Závěrečná hodina – případové studie

Ondřej Ilinčev

Ondřej je profesionál ve zlepšování efektivity a ziskovosti webů, tedy optimalizace konverzního poměru (CRO), jeho oborem je uživatelská přívětivost (UX/UI), design zaměřený na konverze (CCD) a psychologie nakupování.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, info@digisemestr.cz, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design