Studijní program

Podzimní Digisemestr bude plný zvučných jmen. Čekají tě přednášky zkušených lektorů s mnohaletou praxí.
Provedou tě strategií, kreativou, naučí tě analyzovat data a také pracovat s konkrétními nástroji.
Zkrátka, je se na co těšit!

12

Dnů

100+

Studijních hodin

35+

Lektorů

3

Párty
1. 10.
10:00

Digitální marketing v kontextu

  • Jakou roli hraje marketing v celkovém fungování firmy?
  • Jak důležitou částí marketingu je samotná komunikace?
  • Co se změnilo v marketingu a v komunikaci s příchodem digitálních technologií?
  • Co jsou naopak všeobecně platné a empiricky založené marketingové principy?

8. 10.
10:00

Značky v digitálním věku

  • Co je to značka?
  • Proč zákazníci značky vyhledávají a společnosti je budují?
  • Jak se v průběhu času vyvíjelo budování značek?
  • Jaký vliv má digitální komunikace na budování značky?

15. 10.
10:00

Marketingová komunikace a kreativita

  • Co to je a jak poznat kreativní komunikaci?
  • Co vás může inspirovat v tvorbě takové komunikace?
  • Jaké jsou různé kreativní techniky usnadňující vymýšlení?
  • Jak zhodnotit, že daný kreativní koncept je vhodný pro vaši značku?

22. 10.
10:00

Výzkum jako součást celkové strategie

  • Jaké jsou nejdůležitější marketingové a komunikační metriky?
  • Jaká data o výkonu komunikace a budování značky máme k dispozici?
  • Jak vytvořit finančně nenáročný marketingový výzkum?
  • Proč nezáleží na všem, co se dá sledovat, a všechno, na čem záleží, se sledovat nedá?

29. 10.
10:00

SEO: Optimalizace webu strategicky

  • Jaká je role vyhledavačů a jak je marketéři využívají (placená reklama i organic)?
  • Jak se vyvíjelo vyhledávání v Googlu a Seznamu a jaké jsou implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích?
  • Jak funguje technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)?
  • Jak nastavit SEO strategii, jak SEO proces řídit ve firmě?
  • Jak SEO vyhodnocovat a jak mu přiřadit nějakou finanční podstatu?
  • Konkrétní techniky a dovednosti jsou pak dále rozvinuty v našem e-learningu

5. 11.
10:00

Nákup reklamy programaticky

  • Jak se vyvíjel programatický nákup reklamy a jaký je výhled Google Ads nebo Facebook Ads do budoucna?
  • Jaké jsou aktuální trendy v programatickém nákupu na reklamních platformách Google, Facebook nebo Seznam a komu se reklama na těchto místech vyplácí?
  • Kdy a v jakých situacích se využívá RTB a co přináší oproti reklamě nakupované v Google Ads nebo Facebook Ads?
  • Jak funguje placená reklama na platformách jako TikTok nebo Spotify?
  • Jakým způsobem řídit placenou reklamu jako celek tak, aby se všechny platformy a formáty navzájem doplňovaly?

12. 11.
10:00

Obsahový marketing

  • Jak chápat obsahový marketing a kam se řadí jako součást marketingové komunikace?
  • Jak se úspěšný obsah dlouhodobě plánuje, řídí a tvoří?
  • Jakým způsobem se prosazuje ve firmě obsahový projekt?
  • Jaké jsou přístupy k vyhodnocování přínosu tvorby obsahu?

19. 11.
10:00

Komunikace na sociálních sítích

  • Jak zapadají sociální sítě do konceptu marketingové komunikace a jaké mají hlavní přínosy?
  • Jaké jsou nejnovější trendy na sociální sítích?
  • Jakým způsobem komunikaci na sociálních sítích strategicky řídit, vhodně volit formáty a efektivně vyhodnocovat?
  • Jakým způsobem volit jednotlivé sociální sítě a je TikTok nejperspektivnější sociální sítí současnosti?
  • V jakých situacích má smysl spolupracovat s agenturou na správu sociálních sítí nebo s influencery?

26. 11.
10:00

Jak pracovat se zákazníky a jejich daty

  • Proč jde drtivá většina investic do akvizice a nikoliv do retence zákazníků?
  • Jsou věrnostní programy a obecně loajalita zákazníka přežitek?
  • Jak vůbec zjistit, co zákazník chce a jak měřit jeho spokojenost?
  • Jak vytvořit efektivní zákaznický program, který je pro zákazníky motivační?

3. 12.
10:00

Formy uživatelských a zákaznických zkušeností

  • Jak se od sebe navzájem liší User Experience, Customer Experience a Brand Experience?
  • Kde začínají a končí zážitky spojené se značkou?
  • Jak poznat správně navržený web nebo jiné uživatelské prostředí?
  • Jak funguje obor zaměřený na zvyšování konverzního poměru a kde je jeho potenciál?

10. 12.
10:00

Webová a marketingová analytika

  • Co všechno dnes můžeme měřit a jak přesně to dokážeme?
  • Které metriky jsou ty nejdůležitější a na které by se mělo co nejdříve zapomenout?
  • Jakým způsobem se řídí a vyhodnocuje webová analytika v různých typech firem?
  • Jak dělat co nejefektivnější rozhodnutí na základě dat z webové analytiky?
  • Přednáška v náhradním termínu: Marketingová komunikace na TikToku

17. 12.
10:00

Jak se řídí marketing v různých typech firem?

Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídají lidé z praxe, kteří nám prozradí, jak se řídí komunikace velké značky (Heureka, Shoptet, Knihy Dobrovský), jak kombinovat fyzické prodejny a online shop nebo jak vést komunikaci projektů, které míří za hranice ČR.

E-learning s podklady a návody

Vyhledávání - SEO a PPC

  • Základy technického SEO prakticky
  • Marketing Miner: Praktický parťák (nejen) pro SEO
  • Jak využít nástroj Ahrefs na plno
  • Google Search Console prakticky
  • Spravujeme PPCčka v Google Ads a Seznam Skliku
  • Spravujeme a optimalizujeme Google Nákupy
  • Spravujeme a optimalizujeme DSA kampaně

Display a remarketing

  • Jak spravovat display a remarketing kampaně na Google a Seznamu?
  • Meta Business Manager – založení, nastavení, bezpečnost
  • Nastavujeme Facebook reklamu

XML Feedy a zbožové srovnávače

  • Jak využívat XML feedy a využít Heuréku a Zboží.cz
  • Jak spravovat a vylepšovat XML feedy v Mergado.cz

Nejen webová analytika

  • Využíváme Google Analytics a intepretujeme data
  • Cookies, data a základy atribuce
  • Google Tag Manager: Základní nastavení
  • Google Data Studio - základ pro vytvoření reportu pro e-shop
  • Využíváme a nastavujeme nové Google Analytics 4
  • Využíváme nástroj Smartlook: Víte, jak lidé používají váš web?

Další nezbytnosti

  • Základy výroby kreativ a reklam v Canvě
  • Jak řídit projekty v nástroji Freelo

Kolik stojí školné?

Je mi 26 let nebo méně a studuji

Digisemestr se každý rok věnuje především studentům. Pro ně máme nízkou cenu i možnost splátek.

8.990 Kč
(10.877,9 vč. DPH)

Nestuduji a/nebo jsem starší 26 let

Dveře u nás mají otevřené i ti, co (už) nestudují. Freelanceři, kteří potřebují rozhled v jiné disciplíně, ale i lidé z firem. Fakturu umíme vystavit na firmu a klidně i pro víc lidí.

15.990 Kč
(19.347,9 vč. DPH)

Přihlášování na letošní ročník již skončilo.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, info@digisemestr.cz, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design