Studijní program

23. 2.

Úvod do digitálního marketingu

  • Uvedení do problematiky, základní terminologie
  • Velikost reklamního trhu, hráči na trhu, typy agentur, situace v ČR i v zahraničí, typy klientů, práce in-house
  • Performance vs. Branding, Strategie vs. Techniky
  • Mediální plánování, vysvětlení principu a role programatického nákupu
  • Offline vs. online reklama? Nebo offline ve spolupráci s online? Porovnání nákupu/měření/funkce

Úvod do digitálního marketingu

Ondřej Sláma

Ondřej zkušenosti v online marketingu sbíral od roku 2006 na straně médií, jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii a jako zakladatel vlastní agentury INBORN. Aktuálně se v agentuře Adexpres na pozici Research & Develpoment Director stará o experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy. Marketing a masovou komunikaci studoval na vysoké škole a zároveň dnes školí druhé. Mimo Digisemestr třeba jiné agentury jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.

2. 3.

Internetové vyhledávače a technické SEO, linkbuilding, srovnávače zboží a další katalogy

  • Vysvětlení role vyhledavačů a jejich využití marketéry (placená reklama i organic)
  • Rychlý výklad historie Google a Seznamu a implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích
  • Technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)
  • Vysvětlení práce SEO a měření dopadu aktivit
  • Další vyhledavače, srovnávače a katalogy a jejich využití

Internetové vyhledávače a technické SEO, linkbuilding, srovnávače zboží a další katalogy

Filip Podstavec

Filip je (nejen) u nás naprostá jednička v linkbuildingu. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním, který neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. Třeba Marketing Miner.

Internetové vyhledávače a technické SEO, linkbuilding, srovnávače zboží a další katalogy

Zdeněk Dvořák

Zdeněk se linkbuildingu věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý. Mimo to se věnuje afffiliate managementu.

Internetové vyhledávače a technické SEO, linkbuilding, srovnávače zboží a další katalogy

Dominik Liebezeit

Dominik se k online marketingu dostal už při studiu, kdy provoz eshopu mu přišel jako nejsnadnější způsob, jak si při studiu přivydělat. Původně začal jako UXák, ale čím dál tím více ho zajímalo SEO a hlavně linkbuilding. V rámci linkbuildingu rád zkouší nové věci a postupy jejiž důsledkem bylo například uspořádání největšího turnaje v počítačové hře Hearthstone v ČR, spolupráce s progamerem nebo Evropou 2. V současné době má v agentuře H1.cz na starosti SEO Tesca pro celou Střední Evropu a mezi další jeho klienty patří například Electro World, Sazka nebo Hello Bank!

Internetové vyhledávače a technické SEO, linkbuilding, srovnávače zboží a další katalogy

Michal Štorkán

Michal sbírá zkušenosti v online marketingu už přes 10 let. Poslední 3 roky ale zasvětil jen zbožovým porovnávačům. Je certifikovaným Heureka specialistou a se svým týmem vyvinul nástroje BiddingTools a BiddingManager, které automatizují bidování na Heurece a Zboží. Aktuálně pracuje na dalších vychytávkách, které e-shopům na zbožácích zefektivňují inzerci, šetří čas i peníze, a hlavně zjednodušují život.

9. 3.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

  • Založení účtu, návrh struktury účtu, správa a průběžná optimalizace search kampaní
  • Produktové reklamy pro e-commerce
  • Rozdíly v PPCčkách a jejich správě v Google, Seznam.cz a Bingu
  • Business spojený s PPC reklamou

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Petra Větrovská

Petra se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů už přes 5 let. Působí jako Google Certified Trainer a školí v certifikační akademii Google AdWords. Je autorkou průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Karel Rujzl

Karel žije internetovým marketingem. Jako špičkový expert na PPC se specializuje na správu kampaní velkých a středních internetových obchodů. Rád pracuje například s Google Tag Managerem a Facebook Ads.

16. 3.

Display advertising, Retargeting, rekalmní síť Seznam, RTB, Adform, Youtube

  •  Návrh scénářů, správa a optimalizace remarketingových kampaní
  • Různé možnosti nákupu display reklamy a jejich specifika
  • Display v Google Adwords
  • Reklamní síť Seznam.cz a nákup reklamy přes Sklik
  • Reklamní možnosti na Youtube 
  • Real-time bidding, vysvětlení reklamního ekosystému a businessu s tím spojeným
  • Správa a možností kampaní v Adformu
  • Ad blocking

Display advertising, Retargeting, rekalmní síť Seznam, RTB, Adform, Youtube

Martin Jirman

Martin nedávno nastoupil do dánské technologické společnosti Adform na pozici Sales Manager Platform Solutions, kde má na starosti rozvoj nových obchodních příležitostí pro stávající i nové klienty na několika trzích CEE regionu. Do Adformu přišel po více než 4 letech strávených v Seznam.cz, kde pracoval na pozici Key Account Manager, poslední rok se věnoval RTB a pomohl Seznam.cz v expanzi programatického nákupu napříč českým mediálním trhem.

Display advertising, Retargeting, rekalmní síť Seznam, RTB, Adform, Youtube

Zdeněk Linc

Vedoucí Growth hacking týmu ve Slevomatu. Zdeněk má jako správný markeťák rád skotskou whisky, pivo a víno. Ve volném čase si zahraje florbal, fotbal, tenis nebo squash, a pokud je toho času víc, tak se pustí do dobré knížky. Miluje moderní umění a značku Ferrari, snaží se cestovat (zatím běžnými dopravními prostředky).

Display advertising, Retargeting, rekalmní síť Seznam, RTB, Adform, Youtube

Marek Adamec

Marek konzultuje PPC kampaně největších klientů společnosti Seznam.cz. Internetovým marketingem žije sedmým rokem. V Seznamu pomáhá s nastavením Skliku i certifikovaným agenturám a vede tým specialistů výkonnostní reklamy.

Display advertising, Retargeting, rekalmní síť Seznam, RTB, Adform, Youtube

Petr Hoffmann

Jaké sdělení? Komu? V jakých kanálech? V jaký okamžik sdělovat? S tím momentálně pomáhá Samsungu v rámci digitální strategie. Zároveň přemýšlí o propojení klasické TV, outdooru, brand store a vůbec pokrytí celé cesty zákazníka. Na straně zadavatele, tak zůročuje více než 8 leté zkušenosti z mediálních a reklamních agentur i z české internetové jedničky Seznam.cz.

23. 3.

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

  • Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Youtube z pohledu komunikace i placených kampaní
  • Retargeting na sociálních sítích
  • Reklamní formáty na Facebooku a optimalizace reklam (detailně probráno v rámci školení)
  • Kampaně s influencery na sociálních sítích
  • Měření dopadu sociálních sítí na marketing a business

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Tereza Hažmuková

Tereza. Introvertní extrovert. Agenturní člověk – aktuálně šťastný v 2FRESH jako Social media manager. Vyžívám se v krizovkách a asi jako jediný člověk z agentury se většinou těším na to, až nějaká taková situace přijde (a otestuje naše a klientí nervy). Díky mé práci se to ale nestává. Haha. 

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Jindřich Fáborský

Jindřich Fáborský už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Na jaře pořádá již 6. ročník Marketing Festivalu a zahajuje 4. ročník Digisemestru. Kromě toho se stále věnuje digitálnímu marketingu nebo třeba vedení dvou Youtube kanálů o motorkách. Jeho přednáška bude zaměřená na (ne)funkčnost Linkedinu pro marketingovou komunikaci. 

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Peter Varga

Peter je CEO společnosti LaFluence, která propojuje společnosti s online tvůrci (Youtubery, Instagramery, bloggery). Před Lafluence působil na seniorních pozicích v oblasti business developmentu v několika rychle rostoucích startupech: Socialbakers, Foodpanda (Rocket Internet), HotelQuickly (Asie) a v globálních společnostech jako Google, GE, BCG.

30. 3.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, XeMeL, Ahrefs, Smartlook, …)

  • Získáváme hodnotná data skze Marketing Miner pro SEO i PPC reklamu
  • Zvyšujeme výkon zbožových srovnávačů pomocí BiddingManageru
  • Používáme Ahrefs pro podpou linkbuildingu
  • Monitorujeme uživatele webu za pomocí Smartlooku
  • Představení dalších zajímavých nástrojů především pro monitoring a analýzu konkurence na internetu

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, XeMeL, Ahrefs, Smartlook, …)

Lukas Mehnert

Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, XeMeL, Ahrefs, Smartlook, …)

Jan Kvasnička

Honza se specializuje na zvyšování konverzního poměru webu. Navrhuje a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Pracuje podle hesla "Nenuťte uživatele přemýšlet"​. Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, XeMeL, Ahrefs, Smartlook, …)

Michal Štorkán

Michal sbírá zkušenosti v online marketingu už přes 10 let. Poslední 3 roky ale zasvětil jen zbožovým porovnávačům. Je certifikovaným Heureka specialistou a se svým týmem vyvinul nástroje BiddingTools a BiddingManager, které automatizují bidování na Heurece a Zboží. Aktuálně pracuje na dalších vychytávkách, které e-shopům na zbožácích zefektivňují inzerci, šetří čas i peníze, a hlavně zjednodušují život.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, XeMeL, Ahrefs, Smartlook, …)

Pavel Pola

„Nedoručený e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebehezčí design, skvělé UI, AI nebo cokoliv jiného, ale pokud nemáte 100% doručitelnost, tak jen plýtváte potenciálem. Mým osobním cílem je snížit množství celosvětového SPAMu – a tím teď nemyslím Viagry a podobné, o to se postarají SPAM filtry, ale jde mi o snížení množství zbytečných e-mailů, kterým nás denně zásobují většiny e-shopů.

6. 4.

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

  • Úvod do Google Analytics
  • Problematika atribučního modelování
  • Využití dat v digitálním marketingu
  • Využití dat pro decision making v businessu

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

Jan Tichý

Honza se už řádku (nebo spíš úctihodnou řadu) let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Po zásluze se pyšní titulem oficiální Google Partners Certified Trainer, jeho školeními o GA prošly stovky lidí. A taky vede Medio Interactive, ve volném čase hraje v kapele.

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

Milan Merglevský

Milan jako specialista několik let spravoval většinu online marketingových kanálů i investiční portfolia na finančních trzích. Svým klientům nejčastěji pomáhá s modelováním marketingových a technologických investic. S Markem Kobulským založil Attribution‑academy.cz, jejíž cílem je přiblížení datového řízení investic nejenom do marketingu odborné veřejnosti, mimo jiné díky jednoduchým analytickým aplikacím, které společně vytvářejí a nabízejí zdarma.

13. 4.

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

  • Co je to brand, branding, jak se buduje značka?
  • Jakou roli hraje logo, jak se tvoří název firmy?
  • Jak se buduje a měří brand za pomoci internetových nástrojů
  • Performance marketing vs. branding

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

Michal Pastier

Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse a o výsledcích kampaní “jeho” Zaraguzy se píše na TechCrunchi, Wired i v AdWeeku. Miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní.

20. 4.

Content marketing & Copywriting

  • Úloha copywritingu při tvorbě webu, newsletteru, komunikace na sociálních sítích
  • Content Marketing - význam, metody, úspěšné kampaně. Jaký typ firem by měl content marketing využívat a pro koho nemá smysl?
  • Spolupráce content + social + paid + PR + další techniky
  • Měření úspěchu/výkonu contentových kampaní

Content marketing & Copywriting

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s.r.o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty.

Content marketing & Copywriting

Filip Černý

Již 10 let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. E-shop získal letos již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích. Filip má rád silné značky a jejich dlouhodobé budování a upevňování na trhu. Jeho motto zní “Shut up and play guitar”.

Content marketing & Copywriting

Petr Pouchlý

Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

27. 4.

Zákazník na prvním místě

  • Návrh služeb s cílem špičkového uživatelského zážitku
  • Měření spokojenosti zákazníků a získávání zpětné vazby
  • Model NPS v praxi
  • Věrnostní programy
  • Měření a zvyšování CLV, měření retence
  • GDPR a změny v nakládání s udaji o zákaznících

Zákazník na prvním místě

Pavel Jašek

Aktuálně Analytical Consultant ve společnosti Google a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.

Zákazník na prvním místě

Michal Pařízek

Michal hledá cesty, jak e-commerce projekty co nejvíce zlepšit. Prošel si agenterou H1.cz, amsterdamskou centrálou UPC. 4 roky optimalizoval prodejní kanály Avastu a teď pomáhá růst službě Rohlik.cz. Má rád propojení analytiky, UX a marketingu. Poradí vám, jak strategicky rozvíjet váš e-shop, a jak co nejvíce vašich návštěvníků přetavit na zákazníky.

Zákazník na prvním místě

Radek Hrachovec

Jeden z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Věrnostním programům se věnuje 18 let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Nejvíce se o věrnostních programech naučil během vymýšlení a následného provozování věrnostního programu RENOME. Pěti velkým retailovým firmám (Baťa, Blažek, Droxi, Fokus Optik, Klenoty Aurum, Reserved) se podařilo vybudovat půlmilionovou aktivní zákaznickou bázi.

4. 5.

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

  • Plánování, nastavování cílů
  • Propojování digitálních kanálů
  • Propojování offline a online marketingových aktivit
  • Komplexní vyhodnocování
  • Co je a co není strategie?
  • Model Avinashe Kaushika - STDC, kdy a jak jej využít?
  • Modely a frameworky obecně - kdy s nimi pracovat?

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

Petr Houzar

Petr Houzar je už dva roky v Googlu na pozici Branding & Agency Sales Managera. Do Googlu přišel z Karlovarských minerálních vod, kde měl jako manažer globální digitální komunikace na starosti značky Mattoni, Magnesia, Aquila, Dobrá voda nebo Waldquelle ve více než 14 zemích. Předtím vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace.

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

Radek Hudák

V oblasti online marketingu pracuje již od roku 2011, kdy jsem začínal na juniorské pozici ve společnosti Seznam.cz. Od roku 2014 pracoval pro Slevomat.cz, ve kterém spravoval jeden z nejvyšších rozpočtů v PPC kampaních v Česku. Nyní je CMO v Shoptetu.

11. 5.

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

  • Zvyšujeme konverzní poměr, metody CRO
  • AB Testing detailně + ukázka základních nástrojů
  • Úvod do e-mailingu + představení základních nástrojů a typů kampaní
  • Jaké má smysl sledovat metriky a co je ještě dobře a co už špatně
  • Jak na A/B testování e-mailů
  • Na co všechno si dát pozor v e-mailových kampaních

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Jan Kvasnička

Honza se specializuje na zvyšování konverzního poměru webu. Navrhuje a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Pracuje podle hesla "Nenuťte uživatele přemýšlet"​. Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Pavel Pola

„Nedoručený e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebehezčí design, skvělé UI, AI nebo cokoliv jiného, ale pokud nemáte 100% doručitelnost, tak jen plýtváte potenciálem. Mým osobním cílem je snížit množství celosvětového SPAMu – a tím teď nemyslím Viagry a podobné, o to se postarají SPAM filtry, ale jde mi o snížení množství zbytečných e-mailů, kterým nás denně zásobují většiny e-shopů.

18. 5.

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

  • Digitální marketing vs. Internetové startupy (vztah, metody, techniky)
  • Digitální marketing bez rozpočtu na reklamu
  • Metody Growth Hackingu
  • Důležitost dobrého produtku, metody produkt developmentu, produktové inovace
  • Business Model Generation / Business Model Canvas
  • Kde končí marketing a začíná business?

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

Veronika Miňovská

Veronika se online marketingu věnuje přes 6 let, začínala jako PPCčkařka. Poslední 4 roky kromě marketingu řídí i sales a mezinárodní finance v úspěšném globálním IT startupu CDN77.com. V marketingu soupeří s takovými giganty, jako je Amazon či Verizon, a to s miniaturním zlomkem jejich rozpočtu. Na kontě má v roli konzultanta i úspěšnou Kickstarter kampaň, která vybrala přes půl milionu dolarů.

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

Lukas Mehnert

Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design