Človek ze světa reklamy, který za 20 let existence jeho brandové agentury GREP viděl vzniknout a padnout už desítky, možná i stovky značek. Branding a strategie jsou jeho denním chlebem. Pokusí se vám dát pár praktických rad, ukázat, co funguje a co je v dnešní době podstatné pro úspěch. Mezi jeho klienty patří například UGO, Sony, Kofola a další.
Josef Havelka je zcela zaslouženě jednou z nejvýraznějších tváří české reklamy. Založil legendární pražskou pobočku Leo Burnett, vystřídal řadu významných pozic v předních agenturách i vydavatelstvích, pustil se do několika byznysových dobrodružství a nedávno přivedl na český trh britskou kreativní platformu Contagious. Sám přiznává, že nejvíc ho stále baví nápady. Ideje, které hýbou světem, Služby a produkty, které dělají náš život zajímavější, krásnější, pohodlnější, zdravější... Zkrátka hodnotnější.
Marek nově pracuje na pozici Strategic Brand Consultant v Alza.cz. Před tím působil tři roky v pražské agentuře Acomware, nejdříve v čele kreativy, později jako Communication & Brand Strategist. Vedle toho rozvíjí také vlastní společnost Insidea Creative. Zkušenosti má i z grafického studia Korpus nebo z marketingu FID Group či Rihelen’s Creative Thinking.
Ondřej je spoluzakladatelem a ředitelem společnosti Liftago, která provozuje celosvětově nejlépe hodnocenou aplikaci pro sdílené cestování. Zákazníci si v ní vybírají z různých nabídek licencovaných řidičů, lišících se cenou a dalšími parametry. Systémem postaveným na principu aukce chce Liftago vytvořit volný trh, zapojující současné poskytovatele přepravy i budoucí technologie. Cílem společnosti jsou chytrá města, kde lidé nebudou závislí na vlastních automobilech a ubude problémů s parkováním.
Ondřej zkušenosti v online marketingu sbíral od roku 2006 na straně médií, jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii a jako zakladatel vlastní agentury INBORN. Aktuálně se v agentuře Adexpres na pozici Research & Develpoment Director stará o experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy. Marketing a masovou komunikaci studoval na vysoké škole a zároveň dnes školí druhé. Mimo Digisemestr třeba jiné agentury jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.
Radka vždycky bavily strategie – ať už ve Warcraftu, nebo teď v řízení marketingu. Nebojí se zkoušet a zahazovat věci, které nefungují. Radek řídíl marketing ve Slevomatu s stamiliony ročního rozpočtu. Teď je CMO a šéf business developmentu v Shoptetu, platformě na které běží více než polovina českých a slovenských e-shopů.
Jeden z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Věrnostním programům se věnuje 18 let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Nejvíce se o věrnostních programech naučil během vymýšlení a následného provozování věrnostního programu RENOME. Pěti velkým retailovým firmám (Baťa, Blažek, Droxi, Fokus Optik, Klenoty Aurum, Reserved) se podařilo vybudovat půlmilionovou aktivní zákaznickou bázi.
Matez je spoluzakladatelem výzkumnické agentury Makevision, se kterou se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Mimo to konzultuje budování značek. V roce 2013 spoluzakládal konzultantskou firmu Lovebrand, ve které se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Sám podniká od svých 16 let, řídí e-shop Bastard.cz a výrobce overalů Skippy
Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Provozuje e-shop Rugbion.com.
Aktuálně Analytical Consultant ve společnosti Google a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.
Petr v agentuře eVisions vede SEO oddělení. V poslední době přednášel na Czech online expo 2019 o strategii linkbuildingu nebo na setkání SEOloger o SEO reportech v Google Data Studiu. Spolupracuje na klientech jako Mall, Dáme Jídlo nebo ČSOB Pojišťovna. Je zodpovědný za pravidelný online pořad Novinky z onlajnu, který se snaží nejen marketingové komunitě zprostředkovat novinky z oboru.
Martin pracuje v agentuře eVisions jako SEO specialista a má na starosti klienty jako je Banka CREDITAS či Dron PRO. SEO se začal věnovat už na vysoké škole. Kromě toho vede kurz „SEO v praxi“ na Univerzitě v Hradci Králové. Nejraději pro Vás připraví analýzu klíčových slov či audit technických nedostatků vašeho webu.
Spravoval PPC kampaně předních inzerentů v rámci agentury Outrider (skupina GroupM), dva roky se pohyboval přímo v systému Sklik, kde vedl tým PPC specialistů pro klíčové zákazníky Seznam.cz. Od roku 2009 realizuje a konzultuje kampaně svých vlastních klientů. Je zakladatel a jednatel agentury KOFEIN. S oblibou se vydává s batohem na zádech na cesty zeměmi vzdálenými a ještě vzdálenějšími kdesi na druhém konci světa. Milovník filmů i sběratel limitovaných edic lahví Absolut Vodky.
Marie pracuje v agentuře Taste Sun jako Senior RTB Specialist. RTB se věnuje už od roku 2016, kdy jí zaujalo svými možnostmi a neustálým vývojem vpřed. Na online marketingu si cení rozmanitosti práce, kombinace kreativity při návrhu strategie a analytického myšlení při nastavování kampaní. Ve volném čase hraje hry, poslouchá hudbu, hraje na kytaru, nebo jezdí na motorce
Viktoria pracuje jako PPC specialistka v Basta digital od roku 2017. Soustředí se hlavně na display a video kampaně od strategie, přes optimalizaci až po vyhodnocení. A to i ve velmi konkurenčních segementech pro klienty jako je Volvo či Sedita. Protože vystudovala na fakultě matematiky, fyziky a informatiky, nechybí jí analytické myšlení. Proto se při kampaních zaměřených na povědomí o značce nazaměřuje jen na šíření a pěknou kreativu, ale snaží se o dosažení co nejvyššího výkonu.
Ondřej zkušenosti v online marketingu sbíral od roku 2006 na straně médií, jako freelancer, zaměstnanec online reklamní agentury ve Velké Británii a jako zakladatel vlastní agentury INBORN. Aktuálně se v agentuře Adexpres na pozici Research & Develpoment Director stará o experimenty a testování nových technologií, vzdělávací programy, digitální případové studie, interní Wikipedii a strategické konzultace zejména v oblasti digitální videoreklamy. Marketing a masovou komunikaci studoval na vysoké škole a zároveň dnes školí druhé. Mimo Digisemestr třeba jiné agentury jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu.
Eliška už 9 let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků, a desítky klientů - například ČSOB, ČVUT, Člověka v tísni, Unipetrol, O2 a další. Založila semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Je také spoluautorkou nově vydané knihy Jak na sítě.
Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 12,5 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Zoot, Maybelline a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.
Maru je Co-Owner & Creative Head v Pábení. Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvořivé psaní a před lety začínala popiskami pro slevový portál. Od té doby měla také na starosti kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrz obsah nastavovali ta správná očekávaní.
Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?
Již 10 let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. E-shop získal letos již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích. Filip má rád silné značky a jejich dlouhodobé budování a upevňování na trhu. Jeho motto zní “Shut up and play guitar”.
Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.
Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.
„Nedoručený e-mail neprodá“ – to je moje každodenní mantra. Můžete mít sebehezčí design, skvělé UI, AI nebo cokoliv jiného, ale pokud nemáte 100% doručitelnost, tak jen plýtváte potenciálem. Mým osobním cílem je snížit množství celosvětového SPAMu – a tím teď nemyslím Viagry a podobné, o to se postarají SPAM filtry, ale jde mi o snížení množství zbytečných e-mailů, kterým nás denně zásobují většiny e-shopů.
Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídá přes 10 lidí, kteří představí zajímavé případové studie z tohoto roku. Včetně čísel a postupů, jak k daným výsledkům došli. Jména přednášejících budou doplněna v průběhu semestru.
Filip před šesti lety založil úspěšné motion design studio Motionhouse, které má za sebou stovky projektů a pár vlastních virálních videí. Aktuálně se věnuje hlavně svému startupu Motionlab, cloudové platformě, která způsobila revoluci v personalizaci video obsahu a získala řadu ocenění. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Aktuálně se zaměřuje na různé případy použití této nové technologie, mezi které patří také průmysl.
Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.
Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, info@digisemestr.cz, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů