12 sobot, 50+ lektorů a nepočítaně informací, které tě posunou o pořádný kus dál. To je ve zkratce program letošního ročníku. Postavený s důrazem na strategii, kontext, ale i s ohledem na aktuální potřeby trhu. Kombinujeme odborníky z agentur, na volné noze i in-house týmů. Ukazujeme příklady z e-commerce, B2B i úspěšných start-upů. Zkrátka, je na co se těšit!
Na závěrečenou hodinu chystáme odlehčení, ale současně velkou dávku inspirace. Na pódiu se vystřídají lidé z praxe, kteří nám prozradí, jak se řídí digitální marketing v různých typech firem. Budeme moci sledovat, jak se digitální marketing plánuje, řídí a vyhodnocuje v e-shopech různých velikostí, SaaS firmách a startupech nebo třeba v politice. Těšte se na:
V tomto online webináři s Luckou a Lukášem z LK media se naučíte, jak pomocí AI nástrojů ušetříte čas i peníze při:
Ano je to tak! Světově uznávaný expert a autor oblíbených knih Richard Shotton bude letos vyučovat na Digisemestru. Připraví si webinář s úvodem do problematiky, podělí se o jeho poslední výzkumy a samozřejmě bude k dispozici pro diskusi. Proč je Richardova tvorba pro marketéry tak důležitá?
Jirka poslední rok monitoruje, jaké AI nástroje pro práci PPCčkaře můžete využít a jaké naopak nedávají smysl. Konkrétní nástroje si ukážeme a představíme. Jasně, transparentně a maximálně prakticky. Jirka také představí výsledky svého průzkumu, jak AI nástroje využívají ostatní PPC Specialisté.
V tomto online webináři s business konzultantem a mentorem Dimou se naučíte přesný postup monetizace vašich business nápadů. Prozkoumáte reálné příklady cenových triků, které Dima použil k zvýšení výnosů až o 30 %. A jistě vygenerujete mnoho nových nápadů, jak zvýšit úspěšnost prodeje svých produktů. Navíc budete mít možnost představit Dimovi své produkty a business nápady a získat okamžitá doporučení ohledně cenové strategie.
Tento formát se nám v minulém roce obrovsky osvědčil. UX specialista Honza s vámi na tomto streamu bude procházet živě vaše weby a e-shopy a ukazovat, jak se dají vylepšit, z čeho se dá lehce poučit. Čistá esence praxe.
Na úplný závěr Digismestru se zaměříme na kariérní cestu, kterou v nějakou chvíli zvažoval snad každý marketér. Co takhle si založit vlastní agenturu?
Představa takové budoucnosti může být na první pohled skvělá. Je ale více než vhodné se na to podívat realisticky. Pomůže nám v tom Robert Štípek, který už přes 10 let vede specializovanou agenturu Kofein. Nabídne nám střízlivý pohled na založení a dlouhodobé vedení agentury.
Povíme si, jaká rizika jsou s tím spojená. Jestli je rok 2024 lepší nebo horší čas na založení než třeba před 10 lety. Zodpovíme otázku, jestli je vhodnější mít specializovanou, nebo full-service agenturu. A nakonec se zaměříme na možný dlouhodobý cíl budování agentury - její prodej. Je vůbec reálné mít to za prvotní cíl? S jakou pravděpodobností se vám prodej podaří?
Za cenu jedné nebo dvou konferencí získáš celý semestr.
S těmi nejlepšími z oboru.
12 sobot výuky
profesionální livestreaming
FullHD videozáznamy
15 videonávodů na nástroje a taktiky
marketingové nástroje zdarma
4 párty = spousta kontaktů a kamarádů
přístup do Digisemestr knihovny
možnost získat prestižní certifikát
doživotní členství v komunitě Digisemestru
Studuješ SŠ/VOŠ/VŠ a je ti maximálně 26 let?
Tak to tě rádi podpoříme.
Můžeš se přihlásit jen za 9.290 Kč bez DPH.
Nejdříve je ale třeba poslat přihlášku. A musíme tě vybrat.
Digisemestr si své studenty totiž vybírá. Jdeš do toho?
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz