Marketingové nástroje po dobu studia zdarma

Jaké marketingové nástroje budete moci
po dobu studia používat?

Bez znalosti množství marketingových nástrojů, které jsou dnes na trhu, si dneska pořádný markeťák ani neškrtne. Ať už jde o správu PPC kampaní, podporu SEO nebo správu sociálních sítí, v rámci studia Digisemestru dostaneš přístup k těm nejlepším a nejdůležitějším nástrojům na trhu.

Níže uvedené nástroje budou moci studenti využívat zdarma po dobu celého Digisemestru. Seznam se bude dále rozšiřovat.

Marketing Miner

Marketing Miner

Marketing Miner je data miningový nástroj v oblasti online marketingu. Funkcionalita a síla spočívá v jeho rozmanitosti a flexibilitě. Nejedná se o nástroj, který by za vás dělal úžasné grafy a přehledné reporty, ale o nástroj, který se dokáže dostat rychle a efektivně k tvrdým datům, na kterých můžete stavět svůj byznys.

Ahrefs.com

Ahrefs.com

Zahraniční, v SEO komunitě velmi uznávaný soubor nástrojů. Základem jsou nástroje pro zvýšení provozu z vyhledávačů, monitoring konkurence a jejich odkazového profilu. Nástroje však poslouží nejenom lidi z ranku SEO. Navíc může být propojen s účtem Marketing Mineru a získáte tak přístup k ještě zajímavějším výstupům.

BiddingManager

BiddingManager

BiddingManager je nástroj na správu zbožových srovnávačů. Inzerentům na Heurece CZ/SK a Zboží.cz poskytuje souhrn dat z jejich administračních účtů a rozhraní samotných srovnávačů rozšiřuje o nové funkce. Vyhledávat a vyhodnocovat data můžete dle nejrůznějších kategorií (oblíbenost, dostupnost nebo rozdíl v ceně). Díky tomu strávíte nad nastavením manuálního biddingu zlomek času. Navíc za vás pozice vybraných produktů pohlídá biddingový automat.

Smartlook

Smartlook

Smartlook poskytuje kvalitativní analytiku pro weby a mobilní aplikace. Pomáhá více než 200 000 firmám všech velikostí a dává odpovědi na otázky „proč“ ohledně uživatelského chování. Zajímá vás, proč uživatelé odcházejí nebo nepoužívají některé funkce? Přestaňte tápat ve tmě a odhalte trendy v chování uživatelů pomocí nepřetržitého nahrávání uživatelů, heatmap, automatického sledování událostí a konverzních funnelů. Pomocí Smartlooku zjistíte příčiny uživatelského chování, které byste jinak z čísel a grafů nevyčetli. 

XeMeL

XeMeL

XeMeL je jednoduchý editor pro úpravu produktových XML feedů pro zbožové srovnávače a jiné inzerentní systémy. Je to nejlepší „kámoš“ e-shopařů a markeťáků. Díky grafickému zpracovávání pravidel a intuitivnímu rozhraní zvládne editaci feedů úplně každý. Žádné složité vzorce, žádný kód. Prostě jen tvoříte pravidla, přetahujete je a upravujete. A vaše IT může makat na důležitějších úkolech.

PPC Robot

PPC Robot

PPC Robot je automatizační nástroj pro reporting z Google Ads a Seznam Skliku. Na několik kliknutí tak máte na dosah pokročilé funkce jako je například URL checker, A/B/n testování a plně konfigurovatelné vlastní reporty s připravenými vlastními metrikami. Díky systému plánování a notifikací bude mít vždy po ruce veškerá data, které potřebujete pro strategické řízení kampaní. Ať už máte ve správě jeden účet, nebo stovky účtů klientů, PPC Robot bude denně šetřit cenný čas!

Mailkit

Mailkit

Mailkit je český nástroj pro správu a rozesílku e-mailových a SMS kampaní. Kromě přehledného grafického rozhraní s jednoduchým WYSIWYG editorem je jeho síla především v automatizaci. Dokáže se napojit na různé datové zdroje a formáty a data z nich následně vkládat do jednotlivých kampaní – ať už se jedná o údaje o produktech, články z blogu, opuštěný košík nebo údaje o objednávkách z vašeho účetního programu. Mezi další vlastnosti patří automatická segmentace příjemců na základě jejich předchozího chování, pokročilé možnosti filtrování či přehledné reporty o výkonu jednotlivých kampaní.

Smartsupp

Smartsupp

Nejoblíbenější chat českých e-shopů. Navažte osobní konverzaci s vašimi návštěvníky a proměňte je ve spokojené zákazníky. Pro účastníky Digisemestru máme připraven demo účet se všemi funkcemi na 3 měsíce zdarma.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Reshoper

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486, Zásady používání cookies, Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design