Každý student projde dvěma školeními

V minulých letech jsme zkoušeli různé varianty, jak studenty Digisemestru naučit praktické dovednosti. Pořádat workshopy v malých skupinách, když Digisemestr studuje 250 studentů, je extrémně náročné, ale zároveň naprosto klíčové.

Letos zkoušíme nový přístup – chceme, aby každý student prošel dvěma robustními školeními. Cílem bude naučit se ovládat a pracovat s PPC systémy Google Adwords, Seznam Sklik, Facebook Ads ale také s nástroji jako je ROI Hunter nebo PPCBee. Úspěšní absolventi školení získají námi garantovaný certifikát podepsaný lektorem.

Školení PPC reklamy

Cílem tohoto školení je osvojit si základy ovládání, správy a optimalizace kampaní v nejrozšířenějších PPC systémech: Google Adwords a Seznam Sklik. Součástí výuky budou kampaně ve vyhledávání, stejně jako display a remarketing kampaně. V případě zbylého času budou probrány také Google Shopping kampaně pro internetové obchody.

Osnova:

  1. Typy kampaní, návrh struktury účtu
  2. Založení a první nastavení reklamního účtu Google Adwords a Seznam Sklik
  3. Založení, správa a optimalizace vyhledávacích kampaní
  4. Založení, správa a optimalizace display kampaní
  5. Založení, správa a optimalizace display remarketingových kampaní
  6. Bidovací strategie, automatizace, rozšířené možnosti
  7. Shopping kampaně

Lektoři kurzu:

Karel Rujzl

Karel Rujzl

Karel žije internetovým marketingem. Jako špičkový expert na PPC se specializuje na správu kampaní velkých a středních internetových obchodů. Rád pracuje například s Google Tag Managerem a Facebook Ads.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů už přes 5 let. Působí jako Google Certified Trainer a školí v certifikační akademii Google AdWords. Je autorkou průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Matěj Nosál

Matěj Nosál

Matěj pochází z brněnské dílny na markeťáky, z igloonetu, kde vedl tým PPC specialistů. Je také od počátku členem organizačního týmu Marketing festivalu. Nyní je na volné noze a hledá nová dobrodružství.

Školení reklamy na Facebooku

Cílem školení je naučit se vytvořit reklamu na Facebooku. Není to jen o klikání, naučíte se na reklamu koukat z jiných úhlů a hlavně o ní přemýšlet jinak než doposud. Ukážeme si krok za krokem, jak reklamu vytvořit, jak ji optimalizovat a jak ji vyhodnotit. Cílem není obsah a fanoušek, ale košík a zisk!

Osnova:

  1. Nastavení Facebooku a reklamního účtu
  2. Založení reklamní kampaně a všechny možnosti cílení
  3. Remarketing
  4. Nastavení dynamických reklam
  5. Správa kampaní s cílem výkonu i podpory brandu
  6. Vyhodnocení a optimalizace reklam

Lektoři kurzu:

Honza Bartoš

Honza Bartoš

Specialista na Facebook výkonnostní a dynamickou reklamu. Zkušenosti získává od roku 2011 a to je už nějaký pátek. Klientům pomáhá se strategií, tvorbou a správou reklamních kampaní, kterých má za sebou už stovky.

Jan Pátek

Jan Pátek

Honza má na starosti digitální agenturu Business Factory (Facebook Marketing Partner a Google Partners), kde působí od roku 2012 a mimo jiné se podílí na tvorbě reklamní platformy ROI Hunter a magazínu Newsfeed. Agentura pracuje pro české i zahraniční klienty a její týmy spravují reklamní kampaně v objemu stovek milionů korun ročně.

Veronika Jozifová

Veronika Jozifová

Veronika se věnuje facebookovýcm kampaním od roku 2011. Za tu dobu má na svém kontě řadu zkušeností nejen se správou kampaní, ale i jako lektorka in-house týmů. Hrdě se hlásí ke značce freelancer, ačkoli si na pár let odskočila do brněnské agentury igloonet, kde se starala o výkonnostní kampaně i rozvoj nově vznikajícího týmu.

Martina Tuhá

Martina Tuhá

Martina pracuje v Business Factory (Facebook Marketing Partner, Google Partners) přes tři roky na pozici teamleadera Facebook Ads specialistů a nyní je i hlavní organizátorkou Newsfeed Akademie. Jejím zaměřením jsou výkonnostní kampaně pro bankovní sektor, e-shopy a pracovní portály.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

newtoncollege cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Ecommerce-Expo Prague

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design