Studijní program

23. 9.

Úvod do digitálního marketingu

  • Uvedení do problematiky, základní terminologie
  • Velikost reklamního trhu, hráči na trhu, typy agentur, situace v ČR i v zahraničí, typy klientů, práce in-house
  • Performance vs. Branding, Strategie vs. Techniky
  • Mediální plánování, vysvětlení principu a role programatického nákupu
  • Offline vs. online reklama? Nebo offline ve spolupráci s online? Porovnání nákupu/měření/funkce

Úvod do digitálního marketingu

Ondřej Sláma

Ondřeje online marketing baví a živí už od roku 2006. Zkušenosti sbíral jak na straně médií, tak jako freelancer, zaměstnanec agentury ve Velké Británii a nakonec i vlastník agentury INBORN. Vystudoval marketing a masovou komunikaci na VOŠP v Praze a UTB ve Zlíně a zároveň školí jako Google Partners certifikovaný trenér se zaměřením na videoreklamu. Aktuálně řídí Performance oddělení v agentuře Adexpres.

Úvod do digitálního marketingu

Ondřej Kutiš

Ondřej je Head of Programmatic and Technologies v mediální agentuře Adexpres, kde vede 14tičlenné RTB oddělení. V online marketingu se pohybuje od roku 2013, kdy začínal s nastavováním kampaní v Adform DSP. Je vášnivým běžcem na dlouhé tratě a dnes se hlavně věnuje strategickým nastavením u klientů jako Heineken, Philips a Ikea. Má řadu zkušeností s DSP (Appnexus, DBM, MediaMath, Adform a další), DMP (Bluekai, Adform, Adobe Audience Manager) a dalšími technologiemi a platformami.

Úvod do digitálního marketingu

Tomáš Preněk

Client Service Director fullservisové agentury Bistro. Tomáš projektově odřídil desítky úspěšných lokálních, ale i mezinárodních digitálních projektů. Největší profesní zkušeností pro něj však bylo zvládnutí růstu agentury z 8 lidí na současných 52 z pohledu nastavování interních procesů a organizace práce.

30. 9.

Internetové vyhledávače a technické SEO, částečně linkbuilding, lokální SEO, sekundárně srovnávače a další katalogy

  • Vysvětlení role vyhledavačů a jejich využití marketéry (placená reklama i organic)
  • Rychlý výklad historie Google a Seznamu a implikace pro dnešní marketing ve vyhledávačích
  • Technické SEO (crawling, indexace, on page faktory)
  • Vysvětlení práce SEO a měření dopadu aktivit
  • Lokální SEO
  • Další vyhledavače, srovnávače a katalogy a jejich využití

Internetové vyhledávače a technické SEO, částečně linkbuilding, lokální SEO, sekundárně srovnávače a další katalogy

Ondřej Bělský

Po čtyřleté zkušenosti v SOVA Netu, kde vedl marketingové oddělení, se Ondřej posunul do Alzy, kde má pod palcem SEO oddělení. Doslova hodiny a hodiny může mluvit nejen o SEO u nás, ale i o fungování v celé EU, o optimalizaci feedů, nastavování pravidel, a neméně si rozumí i s obsahem a copy.

Internetové vyhledávače a technické SEO, částečně linkbuilding, lokální SEO, sekundárně srovnávače a další katalogy

Martin Fiala

SEO je pro Martina prací i koníčkem. Nejvíce se nyní v Alza.cz věnuje technické optimalizaci stránek, rozvoji obsahu a objevování/testování nových i známých faktorů ovlivňujících pozici ve vyhledávačích.

Internetové vyhledávače a technické SEO, částečně linkbuilding, lokální SEO, sekundárně srovnávače a další katalogy

Michal Štorkán

Michal sbírá zkušenosti v online marketingu už přes 10 let. Poslední 3 roky ale zasvětil jen zbožovým porovnávačům. Je certifikovaným Heureka specialistou a se svým týmem vyvinul nástroje BiddingTools a BiddingManager, které automatizují bidování na Heurece a Zboží. Aktuálně pracuje na dalších vychytávkách, které e-shopům na zbožácích zefektivňují inzerci, šetří čas i peníze, a hlavně zjednodušují život.

Internetové vyhledávače a technické SEO, částečně linkbuilding, lokální SEO, sekundárně srovnávače a další katalogy

Pavel Pajkrt

Pavel v marketingu působí už více než 10 let. Klientům pomáhá přivádět (neplacenou) návštěvnost a zlepšovat obchodní schopnost webu. V poslední době ho nejvíce zaměstnává vedení týmů SEO, UX a webové analytiky v agentuře H1.cz.

7. 10.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

  • Založení účtu, návrh struktury účtu, správa a průběžná optimalizace search kampaní
  • Produktové reklamy pro e-commerce
  • Rozdíly v PPCčkách a jejich správě v Google, Seznam.cz a Bingu
  • Business spojený s PPC reklamou

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Petra Větrovská

Petra se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů už přes 5 let. Působí jako Google Certified Trainer a školí v certifikační akademii Google AdWords. Je autorkou průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

PPC reklama ve vyhledávání (Google Adwords, Seznam Sklik)

Karel Rujzl

Karel žije internetovým marketingem. Jako špičkový expert na PPC se specializuje na správu kampaní velkých a středních internetových obchodů. Rád pracuje například s Google Tag Managerem a Facebook Ads.

14. 10.

Display advertising, Retargeting, Youtube Ads, RTB, Adform

  •  Návrh scénářů, správa a optimalizace remarketingových kampaní
  • Různé možnosti nákupu display reklamy a jejich specifika
  • Display v Google Adwords
  • Reklamní možnosti na Youtube 
  • Real-time bidding, vysvětlení reklamního ekosystému a businessu s tím spojeným
  • Správa a možností kampaní v Adformu
  • Ad blocking

Display advertising, Retargeting, Youtube Ads, RTB, Adform

Petra Větrovská

Petra se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů už přes 5 let. Působí jako Google Certified Trainer a školí v certifikační akademii Google AdWords. Je autorkou průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Display advertising, Retargeting, Youtube Ads, RTB, Adform

Martin Jirman

Martin nedávno nastoupil do dánské technologické společnosti Adform na pozici Sales Manager Platform Solutions, kde má na starosti rozvoj nových obchodních příležitostí pro stávající i nové klienty na několika trzích CEE regionu. Do Adformu přišel po více než 4 letech strávených v Seznam.cz, kde pracoval na pozici Key Account Manager, poslední rok se věnoval RTB a pomohl Seznam.cz v expanzi programatického nákupu napříč českým mediálním trhem.

Display advertising, Retargeting, Youtube Ads, RTB, Adform

Ondřej Synčák

Ondřej pracuje pro Adform od roku 2014. Začínal jako kampaňový koordinátor, následně jako Key account zaměřený na technické úkoly spojené s kampaněmi. Nyní na pozici Platform Consultant řeší s klienty strategie napříč všemi Adform produkty. Nejčastěji školí kampaňový management, web site-tracking, správu dynamických kreativ a používání Data management platformy.

Display advertising, Retargeting, Youtube Ads, RTB, Adform

Dominik Neckář

Dominik se v PROFICIU specializuje na display reklamu. Připravuje strategie pro video a bannery v rámci dostupných online médií. U display reklamy se snaží vždy zkombinovat výkonnostní i brandový pohled tak, aby byla kampaň pro klienty co nejefektivnější.

21. 10.

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

  • Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Youtube z pohledu komunikace i placených kampaní
  • Retargeting na sociálních sítích
  • Reklamní formáty na Facebooku a optimalizace reklam (detailně probráno v rámci školení)
  • Kampaně s influencery na sociálních sítích
  • Měření dopadu sociálních sítí na marketing a business

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Jan Pátek

Honza má na starosti digitální agenturu Business Factory (Facebook Marketing Partner a Google Partners), kde působí od roku 2012 a mimo jiné se podílí na tvorbě reklamní platformy ROI Hunter a magazínu Newsfeed. Agentura pracuje pro české i zahraniční klienty a její týmy spravují reklamní kampaně v objemu stovek milionů korun ročně.

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Andrea Hurychová

Andrea začínala v marketingu českého Google, kde měla na starosti Google+ a YouTube a vedla projekty Web Rangers a Český YouTubeFest. V roce 2015 uspořádala první open-air festival pro Generaci Z – Utubering, který vyhrál Křišťálovou lupu 2015, a založila digitální agenturu WeDigital.

Sociální sítě - komunikace i placená reklama, práce s influencery

Iveta Oršulíková

Iveta vede v agentuře Sun Marketing oddělení marketingu v sociálních médiích a má na starosti především přípravu obsahových a komunikačních strategií pro klienty. V oboru se pohybuje už několik let a kromě sociálních médií si prošla zkušenostmi s optimalizací pro vyhledávače, marketingem pro start-up i affiliate a e-mail marketingem.

28. 10.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

  • Získáváme hodnotná data skze Marketing Miner pro SEO i PPC reklamu
  • Zvyšujeme výkon PPC kampaní pomocí nástroj PPC Bee
  • Zvyšujeme výkon kampaní na Facebooku pomocí ROI Hunteru
  • Monitorujeme uživatele webu za pomocí Smartlooku
  • Představení dalších zajímavých nástrojů především pro monitoring a analýzu konkurence na internetu

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Filip Podstavec

Filip je (nejen) u nás naprostá jednička v linkbuildingu. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním, který neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. Třeba Marketing Miner.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Kateřina Janečková

Kateřina v PPC Bee pečuje o klienty, mezi které patří například Notino, Zoot, Heureka, Datart, Kytary nebo třeba slovenský Mall. Je tak nepostradatelným parťákem při vytváření a správě produktových kampaní těch největších českých i zahraničních e-shopů. Díky tomu a rovněž díky testování nových funkcionalit ovládá PPC Bee po všech stránkách. Znalost PPC Bee a zkušenosti z komunikace s klienty předává dál na školeních a workshopech.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Lukas Mehnert

Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Příští rok oslaví svých prvních 100 millionů Kč utracených v B2B i B2C online kampaních.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Jan Kvasnička

Honza se specializuje na zvyšování konverzního poměru webu. Navrhuje a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Pracuje podle hesla "Nenuťte uživatele přemýšlet"​. Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Roman Šedivý

Roman je Client Partner v ROI Hunter, kde se stará o to aby klienti používali platformu tak aby jim přinesla co nejlepší výkon jejich FB kapaní. Stará se tedy i o jejich nastavení a řešení na míru klienta - protože jak víte, každý inzerent má jiné potřeby.

Používáme marketingové nástroje (Marketing Miner, PPC Bee, ROI Hunter, Smartlook, …)

Michal Štorkán

Michal sbírá zkušenosti v online marketingu už přes 10 let. Poslední 3 roky ale zasvětil jen zbožovým porovnávačům. Je certifikovaným Heureka specialistou a se svým týmem vyvinul nástroje BiddingTools a BiddingManager, které automatizují bidování na Heurece a Zboží. Aktuálně pracuje na dalších vychytávkách, které e-shopům na zbožácích zefektivňují inzerci, šetří čas i peníze, a hlavně zjednodušují život.

4. 11.

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

  • Úvod do Google Analytics
  • Problematika atribučního modelování
  • Využití dat v digitálním marketingu
  • Využití dat pro decision making v businessu

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

Jan Tichý

Honza se už řádku (nebo spíš úctihodnou řadu) let zabývá poradenstvím v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Po zásluze se pyšní titulem oficiální Google Partners Certified Trainer, jeho školeními o GA prošly stovky lidí. A taky vede Medio Interactive, ve volném čase hraje v kapele.

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

Pavel Doležal

Zakladatel společnosti Ataxo, spoluvlastník firmy Netmail. Naplno propadl datům a celý svůj čas věnuje projektu Keboola.com, který pomáhá firmám vyznat se v jejich datech jak v ČR, tak v USA a Londýně.

Webová analytika & Data v digitálním marketingu

Adam Nykles

Adam zakotvil v Adform po svém angažmá v Centrum Holdings, Tablet Media a O2 Media. Jakožto ostřílenýprofesionál má na starosti onboarding nových a rozvoj existujících klientů. Specializace: Data Management.

11. 11.

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

  • Co je to brand, branding, jak se buduje značka?
  • Jakou roli hraje logo, jak se tvoří název firmy?
  • Jak se buduje a měří brand za pomoci internetových nástrojů
  • Performance marketing vs. branding
  • Bonus mimo hlavní téma dne: 
    • Advertising Fraud jako obrovský problém současného programatického nákupu reklamy
    • Exluzivně od jednoho z největších odborníků na světě, který den před tím mluví na Marketing Festivalu

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

Joe Wade

Joe Wade ví, jak vyzrát na virály. Jeho kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Na Digisemestr přijde přednášet rovnou z Marketing Festivalu.

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

Michal Pastier

Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse a o výsledcích kampaní “jeho” Zaraguzy se píše na TechCrunchi, Wired i v AdWeeku. Miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní.

Branding & Kreativita, úloha reklamních agentur a klasické reklamní kampaně

Shailin Dhar

Shailin Dhar sám sebe popisuje jako bojovníka za vyčištění řetězce nákupu digitální reklamy. Jeho firma Method Media Intelligence pomáhá společnostem po celém světě odhalovat obrovské úniky peněz a klade si za cíl zprůhlednit reklamní trh.

18. 11.

Content marketing & Copywriting

  • Úloha copywritingu při tvorbě webu, newsletteru, komunikace na sociálních sítích
  • Content Marketing - význam, metody, úspěšné kampaně. Jaký typ firem by měl content marketing využívat a pro koho nemá smysl?
  • Spolupráce content + social + paid + PR + další techniky
  • Měření úspěchu/výkonu contentových kampaní

Content marketing & Copywriting

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s.r.o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty.

Content marketing & Copywriting

Filip Černý

Již 10 let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. E-shop získal letos již počtvrté v řadě ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích. Filip má rád silné značky a jejich dlouhodobé budování a upevňování na trhu. Jeho motto zní “Shut up and play guitar”.

Content marketing & Copywriting

Jiří Rostecký

24letý Jirka Rostecký má za sebou prodeje už několika vlastních projektů včetné jedné firmy. Dnes se naplno věnuje inspirování druhých, a to prostřednictvím rozhovorů s podnikateli, marketéry a dalšími osobnostmi na MladýPodnikatel.cz. O svém podnikání i aktivně bloguje.

Content marketing & Copywriting

Michaela Mužíková

Michaela pomáhá firmám psát tak, aby jejich zákazníci četli. Pracovala například na projektech pro Českou spořitelnu, pro start-up Tartaletka nebo pro O2. O copywritingu také přednáší a bloguje. Věří totiž, že když změníte svá slova, začnou se dít věci. Jejích 365 copytriků už čte 5 000 + lidí.

25. 11.

Zákazník na prvním místě

  • Návrh služeb s cílem špičkového uživatelského zážitku
  • Měření spokojenosti zákazníků a získávání zpětné vazby
  • Model NPS v praxi
  • Věrnostní programy
  • Měření a zvyšování CLV, měření retence
  • GDPR a změny v nakládání s udaji o zákaznících

Zákazník na prvním místě

Radek Hrachovec

Jeden z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Věrnostním programům se věnuje 18 let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Nejvíce se o věrnostních programech naučil během vymýšlení a následného provozování věrnostního programu RENOME. Pěti velkým retailovým firmám (Baťa, Blažek, Droxi, Fokus Optik, Klenoty Aurum, Reserved) se podařilo vybudovat půlmilionovou aktivní zákaznickou bázi.

Zákazník na prvním místě

Pavel Jašek

Aktuálně Analytical Consultant ve společnosti Google a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.

Zákazník na prvním místě

Mário Roženský

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Mezi zajímavější patří katalog realit, jenž byl monetizován pomocí PPC ještě v době, než s podobným systémem přišel Seznam a jeho sReality, nebo slevový server, který také velmi úspěšně prodal. Tyto a další zkušenosti vedly k jeho současné aktivitě, kterou je affiliate. Vyvíjí software pro správu provizního programu AffilBox. Věnuje se přednáškám a školením právě na téma provizního prodeje a vydělávání na internetu.

2. 12.

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

  • Plánování, nastavování cílů
  • Propojování digitálních kanálů
  • Propojování offline a online marketingových aktivit
  • Komplexní vyhodnocování
  • Co je a co není strategie?
  • Model Avinashe Kaushika - STDC, kdy a jak jej využít?
  • Modely a frameworky obecně - kdy s nimi pracovat?

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

Petr Houzar

Petr Houzar je už dva roky v Googlu na pozici Branding & Agency Sales Managera. Do Googlu přišel z Karlovarských minerálních vod, kde měl jako manažer globální digitální komunikace na starosti značky Mattoni, Magnesia, Aquila, Dobrá voda nebo Waldquelle ve více než 14 zemích. Předtím vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace.

Propojíme dosavadní znalosti využívání kanálů do Strategie digitálního marketingu

Michal Krutiš

Michal je spoluzakladatel internetové agentury H1.cz, kde devět let pracoval. Pracoval pro agentury Ataxo, Dobrý web a RobertNěmec. Proškolil stovky lidí, školí firmy a rád přednáší na různých akcích. Píše také odborné články, například pro Marketing a Média, Lupa.cz, MladýPodnikatel, IHned.cz, H1.cz či svůj web.

9. 12.

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

  • Zvyšujeme konverzní poměr, metody CRO
  • AB Testing detailně + ukázka základních nástrojů
  • Úvod do e-mailingu + představení základních nástrojů a typů kampaní
  • GDPR změny v e-mailingu

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Jan Kvasnička

Honza se specializuje na zvyšování konverzního poměru webu. Navrhuje a testuje webové aplikace s důrazem na přehlednost a použitelnost z pohledu uživatele, ale také na plnění výkonnostního modelu. Pracuje podle hesla "Nenuťte uživatele přemýšlet"​. Aktivně školí a pořádá workshopy na tato témata.

Zvyšujeme konverzní poměr (CRO, AB Testing, UX) a ladíme E-mailing

Jan Tlapák

Jan vytvořil platformu Ecomail.cz a stojí za nástrojem pro tvorbu e-mailů Topol.io. Ve světě inteligentního e-mail marketingu ho téměř nic nezaskočí. Pohybuje se vždy na samotné hraně moderních cloudových technologií a umělé inteligence.

16. 12.

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

  • Digitální marketing vs. Internetové startupy (vztah, metody, techniky)
  • Digitální marketing bez rozpočtu na reklamu
  • Metody Growth Hackingu
  • Důležitost dobrého produtku, metody produkt developmentu, produktové inovace
  • Business Model Generation / Business Model Canvas
  • Kde končí marketing a začíná business?

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

Adam Hazdra

Začal jako junior product manager v Newton Media, kde měl na starosti zejména databázi MediaSearch. Poté odjel do Anglie studovat magisterský program Innovation Management. Později strávil přes dva roky v JIC jako konzultant a rok a půl se staral o re-design a rozvoj portálu Jobs.cz v LMC. Od konce roku 2015 pro LMC hledá nové příležitosti a inovace na pozici Business Owner. Od roku 2013 učí na KISK FF MU Design služeb. Ve stejném roce také vyšla první kniha o designu služeb v ČR zvaná Skvělé služby, kterou napsal s partou inovátorů.

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

Veronika Miňovská

Veronika se online marketingu věnuje přes 6 let, začínala jako PPCčkařka. Poslední 4 roky kromě marketingu řídí i sales a mezinárodní finance v úspěšném globálním IT startupu CDN77.com. V marketingu soupeří s takovými giganty, jako je Amazon či Verizon, a to s miniaturním zlomkem jejich rozpočtu. Na kontě má v roli konzultanta i úspěšnou Kickstarter kampaň, která vybrala přes půl milionu dolarů.

Závěrečná hodina – Marketing ve světě start-upů, product development a inovace, design služeb

Pavel Krkoška

Netradiční "ajťák", který mluví vaším jazykem. Poznáte ho na dálku podle nakažlivého smíchu. V roce 2013 se nachomýtl k právnímu projektu a od té doby jako šéf SingleCase bojuje za moderní technologie na právním trhu. Odmítá se naučit golf kvůli času, který zabírá, ale trochu ho to vzhledem k oblíbenosti sportu mezi advokáty mrzí. Místo toho je zapáleným jachtařem - zeptejte se ho na to, co je to kiking nebo ráčna a rozzáří se mu oči.

Nenech si ujít studium Digisemestru!

Pošli přihlášku

Digisemestr letos věnuje podstatnou část zisku na dobročinné účely, konkrétně 100 000 Kč na účet Nadačního fondu Dobrodění.

Projekt připravuje

Marketing festival

Ve spolupráci s

newtoncollege cvut

Podnikáš v e-commerce?
Mrkni na náš další projekt

Ecommerce-Expo Prague

Marketing Festival s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 01646486

Tvorba webu

logo-hexa

Hexa Design